جو دامی باید از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد. در بسیار از فروشگاه‌ها جو دامی عرضه می‌شود که هرکدام از آنها قیمت مخصوص به خود را دارند؛ اما با توجه به اینکه خریداران به دنبال جو دامی با کیفیت هستند ما به آنها توصیه می‌کنیم که به فروشگاه معتبر آن مراجعه کرده و جو دامی ارزان را با کیفیتی مورد قبول خریداری کنند.

فروشگاه معتبر جو دامی ارزان

استفاده از جو برای چاقی دامی

استفاده از جو برای چاقی دامی

جو در تغذیه دام نقش مهمی را ایفا می‌کند و این محصول به دلیل داشتن فواید عالی سیستم ایمنی بدن دام را به خوبی ارتقاء داده و موجب تقویت آنها می‌شود.طبق مقاله هایی که توسط بسیاری از محققان خبره نوشته شده است، لازم است بگوییم که نقش جو در پرواربندی دام بسیار پررنگ و پر اهمیت است.

استفاده جو در خوراک دام از قدیم تا به اکنون رایج بوده است و این محصول به عنوان یک ماده خوراکی درجه یک و ایده آل همواره در جیره غذایی دام قرار دارد. از این ماده خوراکی درجه یک برای نشخوار کنندگان و غیر نشخوار کنندگان استفاده می‌شود. این محصول فواید چشمگیری را با خود به همراه دارد که خوب است به ذکر چند فایده مهم جو دامی بپردازیم:

  • چاقی دام
  • تامین انرژی دام
  • تامین پروتئین دام ها

شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده جو برای چاقی دام امروزه بسیار رایج است. این ماده خوراکی ایده آل علاوه بر اینکه دارای خواص چشمگیری برای دام است، در چاق کردن و افزایش وزن دام تاثیری خیره کننده دارد. در جو مقدار مناسبی پروتئین وجود دارد و ارزش غذایی جو دامی با توجه به واریته مناسب، وزن حجمی مناسب دانه و میزان پروتئین عالی این محصول خیلی خوب است.

با توجه به بررسی های انجام شده لازم است بگوییم که جو نسبت به ذرت دارای سیستئین، لیزین، میتونین، پروتئین و تریپتوفان بیشتری است و به همین خاطر جایگزین مناسبی برای انواع خوراک دامی محسوب می‌شود.

پخش عمده چو دامی ارزان

پخش عمده چو دامی ارزان

 همه ساله حجم انبوهی از جو دامی تولید و در نقاط مختلف عرضه می‌گردد. با توجه به افزایش دامداران در کشور فروش جو دامی با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است.

لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که پخش جو دامی به صورت عمده با رعایت شرایط خاصی از جمله بررسی و کنترل کیفیت صورت می‌گیرد و همین امر موجب جلب رضایت خریداران از فروشنده این محصول شده است.

یکی از نکته های جالب در پخش جو دامی این است که توزیع کننده آن تمام تلاش خود را می‌کند که این محصول را به اندازه مورد نیاز مشتری تأمین کند تا این عزیزان بتوانند با خیالی آسوده هر میزان از جو دامی را که می‌خواهند تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *