فروشگاه جو دامی پیرانشهر با عرضه این محصول به صورت کیسه ای و مستقیم، در حذف مواردی که باعث افزایش بهای کالا می شوند نظیر اجاره بهای فروشگاه، واسطه گری‌ها، حمل بار و غیره نقش مهمی ایفا می کند. شما کاربران محترم برای تهیه جو دامی کیسه ای نیازی به مراجعه حضوری نداشته و کافی است تنها با چند کلیک محصول خود را سفارش دهید.

فروشگاه عرضه جو دامی کیسه ای پیرانشهر

فواید جو برای نرم شدن گوشت دام ها

فواید جو برای نرم شدن گوشت دام ها

جو یکی از گیاهان بسیار قدیمی است به طوری که قدمت شناخت و کشت آن به 7000 سال قبل از میلاد می رسد و یکی از سازگارترین غله در بین هم خانواده های خود می باشد و نسبت به گندم مقاومت بالایی نسبت به سرما و کم آبی دارد.
بسیاری از دامپروران و متخصصان علوم دامی مقدار مشخصی جو را برای دام‌ها در کنار سایر علوفه و مواد مغذی لازم می‌دانند که البته جو برای دام‌ها تنها شکم پر کن نبوده بلکه در گاوها شیرده موجب افزای پروتیین شیر شده و در گاوهای پرواری، گوساله و گوسفندها منجر به افزایش چربی و نرمی گوشت شده که در بازار پسندی گوشت‌ها تاثیر دارد.
لازم به ذکر است استفاده از جو باید در حد متعادل باشد چرا که در صورت استفاده بیش از حد باعث نفخ و ازدیاد چربی گوشت شده و می تواند باعث ایجاد کمبودهایی نیز در حیوانات شود.
از آنجایی که دانه جو سفت است در صورتی که به درستی پردازش شود تبدیل به دانه ای عالی برای خوراک دام‌ها شده
و می تواند در رشد و تکمیل گاوهای پرورشی و به عنوان منبع انرژی و پروتئین برای گاوهای باردار و شیرده استفاده شود.

3 عامل مهم تاثیرگذار در قیمت جو دامی

3 عامل مهم تاثیرگذار در قیمت جو دامی

قیمت جو دامی نیز مانند سایر محصولات دامی متغیر بوده و عواملی متعددی در آن موثر است که یکی از مهم‌ترین آنها رنگ جو می باشد به طوری که بهترین جو رنگی سفید داشته و به تبع آن قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود و از نظر کیفیت نیز می توان گفت کیفیت بهتری نسبت به جوهای زرد رنگ و تیره دارد.
ایران از نظر تولید جو در رتبه دوم قرار دارد و کیفیت جو تولید شده نیز بسیار بالا می باشد اما به دلیل قیمت بیشتر جو ایرانی، بسیاری نوع خارجی را برای دام های خود انتخاب می کنند که جو روس از نظر کیفیت بسیار نزدیک به جو ایرانی می باشد و پس از آن جوهای قزاق می باشد بنابراین اگر بخواهیم بر اساس قیمت جوها را دسته بندی کنیم ارزان‌ترین آنها جو وارداتی قزاقی می باشد و سپس روس و در نهایت جو ایرانی.
عامل بعدی که در قیمت جو دامی مؤثر است فصل عرضه آن است که مسلما هر چه خرید شما به فصل برداشت محصول نزدیک تر باشد قیمت جو پایین‌تر خواهد بود که البته با توجه به برداشت خاص جو که در دو فصل انجام می شود توقع می‌رود که کاهش قیمت آن دو بار در سال اتفاق بیفتد.

خرید فله ای جو دامی پیرانشهر با قیمت مناسب

خرید فله ای جو دامی پیرانشهر با قیمت مناسب

به طور کلی خرید فله ای و عمده هر محصولی می تواند به نفع مشتری باشد به خصوص در خرید به صورت مستقیم و آنلاین نه تنها حمل و نقل بار بر عهده فروشنده بوده و بنابراین برای خرید جو پیرانشهر کافی است به سایت های عرضه کننده این محصول مراجعه کرده و با بررسی کیفیت و قیمت برند های متفاوت اقدام به ثبت سفارش نمایید.
برای سفارش های با حجم بالا نیز شما می توانید به صورت آنلاین و مستقیم عمل کرده و پس از بررسی قیمت‌ها و کیفیت فروشگاه‌های ارائه کننده اقدام به خرید نمایید.
برای خرید به صورت مستقیم نیاز به مهارت و مدارک خاصی نیست بلکه کافی است با تلفن همراه هوشمند خود جست و جویی در اینترنت کرده و با انواع نمایندگی‌های عرضه جو دامی آشنا شوید و از بابت رسیدن محصول به درب منزل یا فروشگاه خود نیز نگران نباشید چرا که معمولا شرکت‌هایی که به صورت مجازی کار می کنند دسترسی به کلیه نقاطی که دارای کد پستی هستند دارند و در طی ساعات اداری سفارش شما را در هر مکانی که مایل هستید به دستتان می رسانند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *