خوراک دام سبک گونه ای از خوراک های دامی است که در بسیاری از واحدهای پرورش دام مورد نیاز می باشد که بر اساس جیره غذایی مورد نیاز این گونه از دام ها تولید می گردد. فروشنده خوراک دام سبک این محصول را با کیفیت ممتاز و با قیمت های ارزان به فروش می‌رسد که امکان سفارش و تهیه فوری آنها برای خریداران و دامداران در هر مکانی امکانپذیر می باشد.

فروشنده خوراک دام سبک ارزان

منظور از خوراک دام سبک چیست؟

منظور از خوراک دام سبک چیست؟ همانطور که می دانید امروزه خوراک های دامی بر اساس نژاد دام و وزن آنها تولید می‌شود؛ بنابراین گونه های مختلفی از آنها در بازارهای مختلف پیدا می‌شود که خوراک دام سبک نمونه ای از آنها می باشد.

شاید از خود بپرسید که منظور از خوراک دام سبک چیست باید بدانید که همه دام‌ها گوشتی نیستند و بسیاری از آنها به منظور تولید نسل و تولید لبنیات و محصولات لبنی نگهداری می شوند و به همین دلیل تغذیه آنها با تغذیه سایر دامها متفاوت می‌باشد، همچنین بسیاری از این دام ها از نظر وزن با هم متفاوت می باشند؛ بنابراین دام ها بر اساس وزن به دو دسته دام سنگین و دام سبک تقسیم می گردند که معمولاً منظور از دام سبک دام هایی مانند گوسفند بره و بز می باشد.

این خوراکها در بسیاری از واحد های پرورش دام های سبک مورد نیاز می باشند و معمولاً از گیاهان مختلف تشکیل می‌شوند و به صورت فله و یا پرس شده و از گیاهانی مانند یونجه و شبدر و یا علوفه هایی مانند ذرت و محصولات مشابه تولید می‌ شوند نیاز غذایی دام را به خوبی برطرف کرده و زمینه را برای رشد آن فراهم می‌کنند.

قیمت خوراک دام سبک عمده

قیمت خوراک دام سبک عمده نیاز به خوراک های دامی یکی از نیاز های جدید در بازار های تامین خوراک و علوفه دامی می باشد که منجر شده است امروزه انواع مختلفی از خوراک های دامی با نام های گوناگون تولید و به فروش برسد که در میان آنها عنوان بحث ما به انواع خوراک دامی سبک مربوط می گردد.

قیمت خوراک دام عمده سبک بر اساس نوع آن معین می گردد و این محصول دارای نرخ های مصوب می باشد که معمولاً در طول یکسال ارقام آن ثابت می‌ماند و در حالت کلی بر اساس هزینه های صرف شده برای تولید این محصول و از هزینه‌های مربوط به حمل و نقل آنها می باشد.

در صورتی که این محصول را به صورت انبوه و در تناژ بالا سفارش دهید قیمت های ارزان تری برای آنها در نظر گرفته می شود و با صرف هزینه‌های کمتر می توانید این محصول را با بهترین کیفیت سفارش داده و خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *