نخود از از دسته حبوبات پر مصرف است که سالانه با تناژ بالا برای خانواده های ایرانی تولید می گردد اما برای اینکه این محصول را با قیمتی ارزانتر خریداری نمایند بهتر است ان را از سایت فروش ما خریداری نمایند این سایت فروشنده بزرگ نخود لب لبی می باشد. نخود را به دو صورت فله و بسته بندی به فروش می رسانیم و مشتری می تواند هر مدل را که دوست داشته باشد سفارش دهد تا برای آنها ارسال نماییم.

فروشنده بزرگ نخود لب لبی

طرز تهیه نخود لب لبی

طرز تهیه نخود لب لبی از مهمترین غذاهایی که در شهر بندر عباس پخته می شود و ارزش غذایی بالایی دارد لب لبی می باشد که از نخودهای فرد اعلا می پزند که ان را به عنوان پیش غذا یا میان وعده نیز می توانید استفاده کنید. به دلیل استفاده قلم در این غذا ارزش غذای ان دو چندان می شود و برای تمامی سنین مناسب می باشد چون قلم موجود در آن برای درد مفاصل و استخوان سازی مفید می باشد. مواد لازم جهت تهیه نخود لب لبی به این صورت می باشد:

نخود را از شب قبل خیسانده تا کاملا نفخ آن از بین برود و قلم را نیز کاملا شسته و چند ساعتی درون آب یخ می گذارید تا تمیز شود به این صورت دیگر موقع پخت کف نمی کند. برای شروع کار نخود را درون قابلمه ریخته تا کم کم طی پنج الی شش ساعت بپزد و قلم را نیز بعد از جوش آمدن آب به مواد اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا پخته و لعاب بیندازد.

بعد از تمام این مراحل سیر و پیاز را تفت داده و به همراه زردچوبه فلفل و دارچین را به مواد اضافه می نماییم و بعد از شش ساعت صبر یک غذای مقوی و نشاط آور را میل نمایید. از آنجا که جنوبی ها غذای تند دوست دارند فلفل را در غذا زیاد استفاده می کنند اما شما به مقدار دلخواه و مطابق با ذائقه خود این کار را انجام دهید.

مرکز توزیع نخود لب لبی ارزان

مرکز توزیع نخود لب لبی ارزان نخود در ایران دارای انواع متفاوتی است که ما علاوه بر نخود لب لبی انواع دیگری را نیز به فروش می رسانیم که همگی با کیفیت بالا و کاملا استاندارد می باشند.
توزیع نخود ارزان در ایران با زمان بسیار کمی توسط این سایت انجام می پذیرد و این مرکز نخود را به صورت عمده و کلی به فروش می رساند و مسلما فروش عمده آن ارزانتر می باشد و از لحاظ وقت و هزینه مقرون به صرفه می باشد.

قیمت عدس به روز به نرخ تورم و نرخ انواع نخودها در بازار بستگی دارد اما قیمت این محصول در این سایت از دیگر مکان ها ارزان تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *