در حال حاضر عمده فروشی جو دامی بندر امام، این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه ارائه می‌ کند که از سطح کیفیت بسیار مطلوب و قابل قبولی برخوردار می باشد و همچنین توانسته به دلیل داشتن کیفیت متناسب وقیمت بسیار عادلانه و منصفانه در جذب مشتریان متعدد داخلی و خارجی و نیز کسب اعتماد و رضایت آنها موفق عمل نماید که در نهایت سود و درآمد خالص را برای این مرکز به همراه دارد.

عمده فروشی جو دامی بندر امام

معرفی ترکیبات جو دامی مرغوب

معرفی ترکیبات جو دامی مرغوب

امروزه استفاده از جو دامی مرغوب به دلیل وجود ویژگی ها و ترکیبات خاص برای تغذیه انواع دام بسیار مورد استقبال واقع شده است که نقش عمده‌ای در رشد و هم‌ چنین پروار شدن و یا افزایش حجم شیره آنها دارد.

ازترکیبات جو دامی مرغوب و با کیفیت می توان به وجود ماده خشک اشاره نمود که بیشترین حجم این غله را به خود اختصاص داده است و هم چنین وجود پروتئین، الیاف خام، میزان قابل ملاحظه ای نشاسته، خاکستر و غیره از چشم تیزبین پرورش ‌دهندگان و دامپروران به دور نمانده است.

اغلب دامپروران حرفه ای با توجه به نوع و میزان تغذیه دام مد نظر خود از این محصول در ترکیب با انواع غلات دیگر مانند ذرت، علوفه، گندم، کنسانتره و غیره استفاده می نماید تا از رشد سریع و نیز افزایش حجم شیر دامادهای خود به خوبی بهره مند شوند.

بازار خرید جو دامی بندر امام

بازار خرید جو دامی بندر امام

امروزه بازار خرید جو دامی از رونقی بسیار چشمگیری در داخل و خارج از کشور بهره مند است چرا که تولیدکنندگان این محصول توانستند محصولی در کیفیت بسیار ممتاز، بسته بندی های به روز را تولید و با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان و مصرف‌کنندگان جزئی و کلی آن قرار دهند که در نهایت منجر به کسب اعتماد و رضایت به خاطر آن ها شده است.

شایان ذکر است که فروش این محصول به دو شیوه سنتی و اینترنتی در بازارهای هدف مرسوم می باشد که امروزه به دلیل مشغله های کاری و عدم وجود زمان کافی خرید و فروش اینترنتی این محصول گوی سبقت را از شیوه سنتی و بازاری آن ربوده و ‌توانسته مشتریان خاص خود را داشته باشد چرا که دارای مزایای ویژه ای همچون: کاهش هزینه، اتلاف وقت و انرژی را به دنبال دارد.

البته ناگفته نماند که در این شیوه مشتریان می‌توانند با کمک و راهنمایی های مشاورین فروش به صورت رایگان محصول جو مورد نظر خود را با توجه به نوع نیاز و حجم آن و نیز قدرت خرید خود انتخاب و خریداری نمایند تا در اسرع وقت محل تعیین شده از سوی خود تحویل بگیرند که بسیار ارزان تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *