جو دامی ایرانی یک محصول باکیفیت، دارای ارزش غذایی بالا و مناسب تغذیه انواع دام در فصل هایی از سال است که دسترسی به مراتع سرسبز و علوفه تازه امکان پذیر نمی باشد. جو مرغوب ایرانی از طریق شرکت های عمده فروشی غذای دام با قیمتی ویژه و ارزان در سراسر کشور عرضه می شود و تامین کننده بخش مهمی از نیاز کشور در این رابطه است.

عمده فروشی جو دامی ایرانی با قیمت ویژه

چرا جو اصلی ترین غذای دام می باشد؟

چرا جو اصلی ترین غذای دام می باشد؟ در کشور ما پس از کشت گندم، جو بالاترین میزان تولید را در میان غلات دارد. مصارف جو در غذای انسان و یا دام بسیار زیاد است و دلیل آن مواد مغذی و ارزش غذایی بالای این ماده خوراکی می باشد. فروش جو دامی با هدف تامین مواد غذایی مورد نیاز حیوان در فصولی که امکان فراهم کردن علوفه تازه برای دام وجود ندارد، انجام می شود. هرچند که جو دامی یک غذای چهار فصل بوده و می تواند همواره در رژیم غذایی دام گنجانده شود.

جو برای پرواربندی دام و کیفیت بخشیدن به گوشت حیوان اهمیت زیادی دارد. جو یک ماده غذایی سرشار از مواد مغذی برای تامین انرژی دام است و با توجه به حجم پروتئین و ویتامین هایی که درون آن وجود دارد، می تواند سلامت حیوان را هم تضمین کند. از جو هم به صورت خشک و هم به صورت فرآوری شده استفاده می شود.

توصیه می شود برای دام سبک مانند گوسفند حتما نوع فرآوری شده آن بکار رود تا مشکلی برای هضم حیوان بوجود نیاید. جو را می توان به مدت 12 تا 24 ساعت در آب خیس کرد و سپس محصول نرم شده را به عنوان غذای دام مورد مصرف قرار داد. در این حالت هم به رشد بهتر دام کمک شده، هم وزن گیری و پرواربندی در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود و هم در انواع دام شیرده به افزایش حجم شیر حیوان کمک خواهد شد.

کیفیت جو دامی ایرانی در مقابل جو روسی

کیفیت جو دامی ایرانی در مقابل جو روسی بیشترین سطح کشت جو دامی در جهان متعلق به کشور روسیه است و دور از ذهن نیست اگر بازار انواع جو خارجی با نمونه های روسی انباشته شده باشد. جو روسی دارای کیفیت بالایی است، اما با توجه با افزایش نرخ ارز و هزینه بر بودن واردات جو روسی، خرید این محصول برای دامداران ایرانی به صرفه نخواهد بود.

همانطور که گفته شد پس از گندم، جو بیشترین حجم غلات تولید شده در ایران را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل می توان با قیمتی ارزان تر نسبت به نمونه خارجی، محصولی با کیفیت و درجه یک را از کشاورزان کشورمان تهیه کرد. جو دامی ایرانی به شیوه های مدرن و با تجهیزات کشاورزی پیشرفته کشت می شود و در برابر انواع آفات مقاوم سازی شده است.

نوع ایرانی این محصول با توجه به سازگاری با اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور، هماهنگی و شباهت نزدیک تری با نوع تغذیه دام ایرانی دارد. جو مرغوب ایرانی دارای تمامی خواص، ویتامین ها و ارزش غذایی موجود در جو روسی است و هیچ کاستی در مقایسه با آن ندارد.نحوه پوست گیری، جداسازی و بسته بندی عمده جو دامی تولید شده در ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و دامدار را بطور کلی از صرف هزینه زیاد برای خرید محصول مشابه خارجی در این زمینه بی نیاز می کند.

فروش فوق العاده جو دامی ایرانی بسته بندی

فروش فوق العاده جو دامی ایرانی بسته بندی معمولا عمده فروشی جو دامی با فروش فوق العاده تولیدکنندگان همراه خواهد بود و خرید به این شکل برای مشتری دارای صرفه اقتصادی بیشتری است. جو دامی که بسته بندی و آماده فروش در بازار داخلی شده، در حجم انبوه و از طریق شیوه های غیرحضوری به دست دامداران و دام پروران در سراسر کشور می رسد.

برای اطمینان از کیفیت محصول می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه و از توزیع کنندگان صاحب نام و باتجربه در حوزه تامین غذای دام و طیور، محصول را خریداری کرد. این سایت ها دارای مشاوران فروش هستند که آمادگی کامل دارند در هر زمینه ای پاسخگوی سوالات مشتریان باشند و پیشنهادات سازنده ای را درمورد انتخاب بهترین محصول و چگونگی مصرف آن به خریدار ارائه دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *