جو دامی با کیفیت یکی از غلات گیاهی مهم بوده که در تامین نیاز‌های بدن دام‌ها نقش زیادی را ایفا می‌کند. جو دامی گیاهی است که با شرایط آب و هوایی مساعد، خاک با PHD بین ۷ تا ۸ درصد و خاک حاصلخیز سازگار است. خواص بی نظیر این ماده غذایی تولید‌های دام را افزایش داده و رشد آن‌ها را سرعت می‌بخشد.

عرضه کنندگان جو دامی با کیفیت

ارزیابی کیفیت جو دامی

ارزیابی کیفیت جو دامی جو دامی دارای خواص بی‌ نظیری است. یکی از نکاتی که برای سلامت دام‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است توجه به برنامه غذایی آن‌هاست. جو به دلیل مواد مغذی که دارد می‌تواند به عنوان غذای دام‌ها استفاده شود. استفاده از این محصول در برنامه غذایی نشخوار کنندگان سرعت رشد دام را افزایش داده و پروتئین شیر دام را چندین برابر می‌کند.

جو دامی با توجه به محل کشت آن، دارای تنوع زیادی در کیفیت است. البته یک نکته مشترک در میان انواع جو‌های دامی، وجود ۴ تا ۱۲ درصد پروتئین در آن است. جو دوسر دامی دارای برگ‌های باریک و ریشه‌‌های افشان است و در انواع مختلف پوست کنده، سبوس جو دو سر، بلغور جو دوسر و جو دوسر تولید می‌شود. مواد موجود در این محصول همچون پروتئین، کلسیم، سیستین، تریپتوفان، لیزین، متیونین و ویتامین‌های A،D،E سبب شده است تا فرآیند تولید محصول توسط دام‌ها سریع‌تر انجام شود.

جو دامی به دلیل سرعت بالای تخمیر نشاسته، باعث جذب مواد مغذی ضد میکروبی می‌شود. همچنین وجود ماده خشک، پروتئین خام، خاکستر، الیاف خام، نشاسته و چربی موجود در این ماده باعث هضم آسان دانه جو می‌شود.

شرکت پخش جو دامی با کیفیت

شرکت پخش جو دامی با کیفیت جو دامی یکی از محصولات صادراتی و وارداتی کشور است. کشور ایران یکی از تولید کننده‌های عمده جو دامی پس از گندم است. این موضوع سبب شده است تا بخش زیادی از درآمد ارزی کشور از این طریق تامین شود. همچنین میزان واردات جو دامی به موارد متنوعی همچون نیاز بازار، کیفیت جو و غیره بستگی دارد.

خرید جو با کیفیت بالا و قیمت پایین از عوامل مهمی است که خریداران در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند. خرید جو دامی از شرکت‌هایی که واسطه‌های بازار را حذف می‌کنند، منجر به کاهش قیمت‌ها و دسترسی به محصولات با کیفیت‌تر می‌شود. کارخانه‌های زیادی در نقاط مختلف کشور در زمینه تولید انواع جو دامی فعالیت دارند. هدف عرضه کنندگان جو دامی این است که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

مجموعه بازرگانی داهات بوکان یکی از تولید کنندگان انواع غلات و حبوبات با استفاده از انواع دستگاه‌های مدرن و پیشرفته است. شرکت پخش جو داهات بوکان در تلاش است تا با ارائه خدمات مناسب نظر مشتریان را به خود جلب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *