عرضه کنندگان جو دامی ایرانی انواع مختلف جو های سبک و سنگین و همچنین به صورت کنسانتره یا به صورت سالم به منظور تغذیه دام به بازار فروش عرضه نموده اند و همیشه یکی از محصولات پایه ثابت تغذیه دام اعم از دام‌های سنگین و دارای ثبات بوده از این محصول موجب بازدهی بسیار بالای دامها شده و مصرف آن نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد در ادامه این مطلب در مورد این محصول توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

عرضه کنندگان جو دامی ایرانی

همه چیز درباره جو دامی

همه چیز درباره جو دامی جو مخصوص پرورش دام غالباً در دو نوع باشد. این جو یا کاشت دیم می باشد و یا اینکه کشته معمولی بوده و به وسیله آبیاری های چاه و آبیاری های قطره ای پرورش می‌یابد. از جو برای پروار بندی دام های پرواری و به منظور افزایش بازدهی آن ها استفاده می شود. همچنین این محصول به منظور افزایش شیر در دام های شیرده نیز به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

جو سرشار از کربوهیدرات است و این کربوهیدرات یک ماده مهم برای افزایش مقدار عضله در دام های پرواری می باشد. علاوه بر کربوهدرات جو دارای مقادیر بالای پروتئین نیز می باشد. این پروتئین به همراه کربوهیدرات به صورت مکمل عمل کرده و تمامی نیاز های تغذیه ای دام را برطرف نموده اند.

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم جو به صورت سالم و به صورت کنسانتره می تواند مورد مصرف قرار بگیرد. این محصول طبق نظر دام دار یا در اب به مدت 24 ساعت خیسانه می شود و سپس به دام خورانده می شود و یا اینکه به صورت آسیاب شده و تبدیل به کنسانتره شده و سپس به دام ها داده می شود. در هر صورت جو با هر مدل و با هر ظاهری که به دام خورانده شود مزایای بسیار زیادی برای رشد و بازدهی انواع دام در پی خواهد داشت.

مراکز پخش جو دامی ایرانی

مراکز پخش جو دامی ایرانی مرکز فروشگاهی ما به عنوان یک مرکز معتبر و فعال در زمینه پخش جو دامی در حال فعالیت بوده و انواع جو های با کیفیت و ارزان قیمت را به صورت مستقیم درتختیار مشتری قرار می دهد. کیفیت و قیمت جو ارتباط مستقیم با منطقه کشت این محصول نیز دارد.

به عنوان مثال جو منطقه زاکرس جزو بهترین و با کیفیت ترین جو از لحاظ ظاه و از لحاظ مواد مغذی برای دام می باشد. ما نیز در این مجموعه بهترین نوع جو را با عالی ترین قیمت ممکن برای مشتری در معرض فروش قرار داده ایم. این حصول با ارئه تضمین کیفیت در تناژهای بالا و به صورت عمده نیز به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *