نخود دیم که یکی از بهترین نخود پایه بلند در سال های اخیر بوده به عنوان یکی از بهترین ارقام نخود شناخته شده است، در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی مورد توجه کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است. این محصول با روش های گوناگونی در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می‌شود و خوشبختانه عرضه مستقیم نخود پایه بلند دیم با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی صورت می‌گیرد.

عرضه مستقیم نخود پایه بلند دیم

مشخصات انواع نخود پایه بلند دیم

مشخصات انواع نخود پایه بلند دیم شاید برایتان جالب باشد که بدانید نخود دیم پایه بلند انواع مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام از آنها دارای یک سری مشخصات خاص و ویژه هستند که از سایر نمونه‌ها متمایز می‌شوند. آشنایی با مشخصات انواع نخود پایه بلند دیم به شما کمک می‌کند که به طور دلخواه به تهیه بهترین نخود مورد پسند خود اقدام کنید.

نوعی نخود سبز تازه درجه یک وجود دارد که از بالاترین مقاومت برخوردار می‌باشد. این نخود در برابر هرگونه خشکی، تنش آفات و بیماریهای گوناگون مقاوم می‌باشد و یکی از ویژگی های بارز این محصول، قابلیت کشت آن در استانهای مختلف کشور می‌باشد. برای مثال این نوع نخود دیم را می‌توان در لرستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و گلستان کشت کرد و حتی به دلیل پایه بلند بودن بعد از رشد کافی می‌توان محصولات را به صورت مکانیزه برداشت نمود.

همچنین لازم به ذکر است که نوع جدید نخود پایه بلند دیم هم وجود دارد که با قابلیت کشت در مناطق سردسیر کشور مورد توجه بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است. این نخود دارای رنگ و شکل مطلوب بوده و به طور کلی بسیار خوش رنگ و سفیدتر، حاوی پروتئین بیشتر و دانه هایی با وزن بالاتری می‌باشد. این نوع نخود هزینه کشت را به حداقل می‌رساند و موجب می‌شود که کشاورز با هزینه کمتر از میزان بهره‌وری بیشتر برخوردار شود.

قیمت نخود پایه بلند دیم در سال اخیر

قیمت نخود پایه بلند دیم در سال اخیر همواره یکی از مواردی که در میزان جذب خریداران تاثیر ویژه ای دارد، قیمت محصولات مختلف است. نخود هم یکی از محصولاتی است که معمولا بعد از کیفیت، قیمت آن برای خریداران در اولویت قرار دارد.

قیمت نخود پایه بلند دیم در سالهای اخیر با توجه به  شاخصه‌های ویژه ای تعیین می‌شد که می‌توان به ذکر چند مورد بسنده کرد:

  • قابلیت محصول
  • کیفیت نخود دیم
  • جنس محصول
  • میزان استقبال خریداران داخلی و خارجی  و…

برخی از عوامل موثر در تعیین نرخ نخود پایه بلند دیم از سال اخیر تا کنون تغییری نکرده است و درحال حاضر ارائه دهندگان برای توسعه خرید و فروش این محصول باکیفیت، اهداف ارزشمندی را در نظر گرفته‌‌اند و موجب رونق بازار نخود درجه یک شده‌اند.

شکل ظاهری نخود سبز پاک شده 1401 شبیه کره های منظومه شمسی تمام سبز در غلاف هایی قرار گرفته که با باز کردن این غلاف ها حدودا 7 یا 8 تا و یا کمتر یا بیشتر به صورت توپ گرد سبز نمایان می شود.

شایان ذکر است که در عصر حاضر روش های زیادی برای کسب اطلاعات درباره قیمت انواع نخود دیم ( نخود دیم صادراتی یا معمولی ) وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند با شیوه ای که مورد پسندشان است به جست و جو بپردازند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *