نخود از جمله حبوبات پرمصرفی است که به دلیل داشتن مقادیر فراوانی پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی از جمله کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن و سایر مواد دیگر از خواص مغذی و ارزش تغذیه بالایی برخوردار می باشد، جهت تهیه نخود سفید صادراتی با کیفیت برتر و قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید از طریق فروشگاه عرضه مستقیم این محصول بدون واسطه اقدام بفرمایید.

عرضه مستقیم نخود سفید صادراتی

مزایای نخود سفید صادراتی

مزایای نخود سفید صادراتی از جمله مزایای استفاده از حبوبات غنی از مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین و کربوهیدرات از جمله نخود سفید مرغوب صادراتی می توان به تامین کمبود مواد معدنی مورد نیاز بدن با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اشاره نمود.

نخود سفید صادراتی نسبت به سایر نخودهای دیگر از کیفیت برتر و ارزش تغذیه ای بالاتری برخوردار می باشد.

نخود سفید صادراتی به دلیل فیبر و پروتئین بالایی که دارد در سلامت دستگاه گوارش تاثیر بسزایی داشته و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

نخود سفید از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع نخود در کشورهای آسیایی، اروپایی به شمار می رود که از مهمترین دلایل آن علاوه بر خواص تغذیه ای ارزشمند می توان به خوشخوراکی و طعم و مزه دلنشین آن اشاره نمود.

اما از مهمترین نکاتی که در هنگام مصرف حبوبات به دلیل گرفتن نفخ آن باید مدنظر داشته باشید این است که حتما قبل از پخت به مدت چند ساعت آن را بخیسانید.

به طور کلی خیساندن حبوبات از یک شب قبل، هم در از بین بردن نفخ حبوبات تاثیر داشته و هم باعث پخت بهتر و هضم راحت تر حبوبات و همچنین جذب بیشتر مواد مغذی آن در بدن خواهد شد.

فروش بی واسطه نخود سفید صادراتی

فروش بی واسطه نخود سفید صادراتی از مهمترین مزیت های فروش نخود سفید صادراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه می توان به تضمین اصالت و کیفیت کالای خریداری شده و قیمت های ارائه شده توسط این مرکز اشاره داشت.

نخود سفید از رایج ترین و پرمصرف ترین نوع حبوبات در تهیه انواع غذاها به شمار می رود که از مهمترین خواص تغذیه ای آن می توان به سلامت دستگاه گوارش، تنظیم قندخون و کلسترول خون، حفظ سلامت استخوان ها و مفاصل، کاهش وزن و تناسب اندام، رفع کم خونی، سلامت قلب و عروق و … اشاره کرد.

از جمله فاکتورهایی که در هنگام صادرات نخود سفید به دیگر کشورها باید به توجه ویژه ای شود، کیفیت و تازگی این حبوبات و پاک بودن و تمیزی آن از هر گونه آلودگی و ذرات ناخااصی است.

قیمت نخود سفید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به  میزان کیفیت، درجه بندی، یکدستی و تمیزی، پخت بهتر و مطلوب تر، درصد مواد مغذی و عطر و طعم آن اشاره داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *