امروزه عرضه جو سبز ایران به صورت عمده، بسته ای و یا فله ای و نیز با بهترین قیمت روانه بازار می شوند که عرضه این گونه از محصولات عمده با تنوع کیفیت و نیز به روش مستقیم و بودن واسطه از طریق مراکز فروش امکان پذیر می باشد.

همچنین این نوع محصول عمده دارای ارزش غذایی و نیز خواص منحصر به فرد بوده  که برای سلامتی بدن افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

عرضه بهترین جو سبز ارزان

خواص جو سبز برای پوست

خواص جو سبز برای پوست

همانطور که مستحضرید جو سبز در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای خواص زیادی بوده که از جمله خواص آنتی اکسیدانی فراوان و دارای انواع ویتامین ها، پروتئین ها و نیز املاح معدنی زیاد است که در درمان انواع بیماری ها از جمله: طب سنتی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

جو سبز علاوه بر ارزش غذایی زیادی که دارا می باشد، از ارزش دارویی زیادی نیز در نوع خود برخوردار بوده که در درمان اغلب ناراحتی های پوستی مانند: جوش ها و زخم ها، لک، کک و مک، التهابات پوستی، سوختگی های ناشی در برابر حرارت و گرما و عفونت های قارچی و پوستی و دیگر موارد در سلامت پوست بسیار حائز اهمیت و مفید می باشد.

شایان ذکر است که از مهم ترین خواص جو سبز برای پوست می توان به فواید مفید این محصول اشاراتی نمود از جمله: ماسک جو که در شفاف سازی پوست نقش جالبی را ایفا می کند و دارای ارزش غذایی فوق العاده بالایی است.

همچنین این محصول غذایی با ارزش خاصیت ضد التهابی دارد که علاوه بر آن ماسک های خانگی که با جو درست می شود، می تواند به درمان خیلی از بیماری های پوستی مانند: قرمزی پوست، جوش صورت، خشکی پوست، درمان کننده آکنه، ضد خارش و چین و چروک کمک شایانی کند.

همچنین می توان از جوانه جو برای پاک کردن آرایش نیز استفاده نمود که به عنوان یک پاک کننده طبیعی قوی محسوب می شود و مناسب برای پوست چرب می باشد.

لازم به یادآوری است که جو دارای طبع سرد و خشک است.

خرید عمده جو سبز ایرانی

خرید عمده جو سبز ایرانی

در حال حاضر برای خرید جو سبز ایرانی به صورت عمده و مستقیم می توانید با مراجعه به مراکز غلات و تولید پخش و یا از طریق نمایندگان فروش در سراسر کشور اقدام نمائید. قابل به ذکر است که چنانچه خرید به روش ارتباط مستقیم انجام گیرد، قطعا به نفع شما بوده زیرا خرید بدون واسطه صورت گرفته، بنابراین منافع زیادی عائد شما خواهد گردید و از لحاظ اقتصادی به نفع شما تمام خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *