یکی از محصولات مهم و استراتژیک در کشاورزی، و بسیار تأثیر گذار در استقلال و عدم وابستگی کشورها، گندم می باشد که کیفیت و مرغوبیت آن نقش به سزایی در سلامت غذایی مردم دارد، در این میان گندم بوکان یکی از غلات بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد که به خاطر برخورداری از درجه بالای کیفیت و سلامت به دیگر کشورها صادر می شود.

صادرکننده گندم بوکان در ایران

هر آنچه که باید در مورد گندم صادراتی بدانید

هر آنچه که باید در مورد گندم صادراتی بدانید گندم اعلاء و با کیفیت یک ماده غذایی بسیار با ارزش و حیاتی در تأمین امنیت غذایی کشورها می باشد و از بذر های اصلاح شده مرغوب و مورد تایید وزارت کشاورزی تولید شده و به خاطر بهره مندی از سطح بالای کیفی مورد تقاضا و درخواست بسیاری از کشورهای دیگر می باشد.

ایران در تولید گندم ارگانیک و درجه یک از جایگاه بسیار خوبی بهره مند بوده و یکی از این شاخص های مهم و تأثیر گذار در مطلوبیت این محصول، وجود مقادیر بالای پروتئینی به نام گلوتن در آن می باشد که موجب افزایش کیفیت گندم شده و ارزش نان را بسیار بیشتر می کند.

گندم صادراتی که مورد قبول و پذیرش کشورهای دیگر قرار بگیرد، گندمی است که در شرایط مناسب و مطلوب آب و هوایی کشت شده و ضمن برخورداری از خاک حاصلخیز و شرایط مساعد به بهترین شکل پرورش یافته و از معرض بسیاری از بیماری ها و آفات گندم دور بوده است.

کیفیت گندم در درجه نخست تابع کیفیت و میزان پروتئین موجود در آن بوده که گندم های قرمز از این پروتئین بیشتر بهره مند می باشند و کیفیتشان مطلوب تر می باشد.

گندم عالی و ممتاز منبع مهمی از مواد معدنی و فیبر و کربوهیدرات ها می باشد که نقش مهمی در سلامتی بدن ایفا می کند و از آن علاوه بر نان که غذای غالب افراد دنیاست، در تهیه انواع کیک و بیسکویت و ماکارونی کاربرد داشته و حتی در بعضی از صنایع مانند کاغذ سازی و تهیه چسب و پودر ماشین لباسشویی نیز از آن به فراوانی استفاده می شود.

از کشورهای مهم و بزرگ در تولید و صادرات این محصول گران بها و حیاتی، روسیه، آمریکا، چین و کانادا می باشند که در تأمین گندم مورد نیاز بسیاری از مردم سهم بالایی دارند.

 

فروش بی نظیر گندم بوکان اعلا

فروش بی نظیر گندم بوکان اعلا ایران علاوه بر رسیدن به مقام خودکفایی در تولید گندم، توانسته است مازاد محصولات خود را به دیگر کشورها صادر نموده و از صادرات آن منافع بی شماری نصیب کشور نماید.

شما می توانید برای تهیه گندم صادراتی و با کیفیت و درجه یک، که بسیار مقاوم و مرغوب بوده به ما مراچعه نموده و از شرایط فروش بی نظیر این محصول یگانه و خارق العاده بهره مند شده و از مزایای یک خرید عالی و سودمند بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *