غلات از دانه های ریز پر خاصیت است که به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در میان این دانه ها جو محلی بیشترین استفاده را دارد. این محصول نمونه های مختلف دارد و برای تغذیه دام ها هم به کار می رود که به رشد و وزن گیری آن ها کمک می کند. آرد جو برای پخت نان بهترین گزینه است. این محصول سرشار از مواد مغذی و ویتامین بوده و صادرات آن در سال ۹۹ افزایش یافته است. 

صادرات جو محلی در سال 99

خواص جو محلی چیست؟

خواص جو محلی چیست؟ خواص جو محلی بسیار بالا بوده و می تواند بدن را تا حد زیادی تقویت کند. قیمت کیلویی جو مناسب بوده و افراد می توانند با خرید آن به راحتی از این فواید بی نظیر نهایت استفاده را ببرند. میزان آهن موجود در این دانه کوچک بسیار بالا بوده و می تواند به درمان کم خونی کمک زیادی کند. افرادی که مشکل پوکی استخوان و درد مفاصل دارند می توانند با مصرف این غلات به راحتی بهبود پیدا کنند. 

پروتئین جو بسیار بالا بوده و برای افزایش وزن تاثیر بسزایی دارد. فیبری که درون این محصول موجود می باشد به هضم غذا کمک زیادی کرده و برای تقویت دستگاه گوارش بسیار مفید است. قند آن طبیعی بوده و برای افراد دیابتی هم ضرری ندارد. جو از جمله غلاتی است که تنوع بالایی دارد و برای خوراک دام و انسان مصرف می شود. 

خرید بی واسطه جو محلی

خرید بی واسطه جو محلی خرید جو به صورت مستقیم و بدون واسطه کمترین هزینه را برای مصرف کننده به همراه دارد. خریدار جو دامی می تواند به صورت فله نیاز های خود را برطرف نماید، زیرا با این شیوه افراد می توانند محصولات را با پرداخت کردن هزینه کمتری تهیه کنند. محصولات مورد نظر بعد از این که مراحل تولید خود را در شرکت های تولیدی طی می کنند به صورت فله و بسته بندی به دست مشتریان می رسند که اغلب مردم نمونه های فله را در بازار ها با قیمت مشخص شده ای تهیه می کنند.

این محصول به دو صورت پوسته دار و بدون پوست در بازار عرضه می شود که هر دو دارای خاصیت یکسانی می باشد. تولید و کاشت این محصول در تمام شهرهای کشور باعث شده تا طی سال های اخیر میزان صادرات به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. استفاده زیاد مردم از غلات و بالا رفتن سطح تقاضا در بازارهای داخلی و خارجی خود زمینه تولید بیشتر را توسط تولید کننده فراهم می کند که باعث توسعه بیشتر کار او می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *