صادرات جو دامی کیسه ای مرغوب همدان، از محصولات صادراتی مهم می باشد که از این استان به کشورهای همجوار صادر و ارزآوری مناسبی برای استان به دنبال دارد. جو دامی همدان به دلیل کیفیت و مرغوبیت، حرف اول را در جوهای دامی تولید می زد. کیفیت جو همدان به جو دامی مرغوب تولیدی سبب شده این استان به عنوان یک استان محور و تعیین کننده برای صادرات آن محصول در آید.

صادرات جو دامی کیسه ای مرغوب همدان

بهترین مناطق برای کشت جو دامی

بهترین مناطق برای کشت جو دامی

بهترین مناطق برای کشت جو دامی مناطق کوهپایه هایی با بارش متوسط به بالا می باشد. این مناطق در استان همدان فراوان است. پس ما می توانیم بهترین جو را با توجه به اولین فاکتور یعنی ارتفاع به دست آوریم. به بررسی ملاک های موثر در این زمینه پرداخته می شود.

  1. مناطقی که دارای خاک با اسیدیته نزدیک به خنثی باشند بهترین مناطق برای کشت محصول می باشد که این مناطق در ارتفاع های متوسط از دریا تشکیل و به عمل می آید.
  2. مناطقی که بارش متوسط حداقل سالانه 250 میلی متر داشته باشند که خاک دارای رطوبت کافی برای عمل آوری محصول باشد. پس ملاک دیگر بارش است که باید به این نکته در انتخاب مناطق دقت کرد.
  3. سومین فاکتور در انتخاب مناطق را می توان در کیفیت بذر کاشته شده خلاصه کرد چرا که زمین خوب و آب کافی وجود داشته باشد ولی بذر خوب نباشد پس محصول خوبی نداریم. در مناطق کوهپایه ای بذرها مناسبی به دست می آید که برای کاشت جو دامی فوق العاده است. این بذرها از این مناطق به مناطق دیگر صادر شده و در آن مناطق کشت شده و محصول مورد نظر به عمل می آید.

دلایل موثر بر کیفیت بالای جو دامی همدان

دلایل موثر بر کیفیت بالای جو دامی همدان

دلایل موثر بر کیفیت بالای جو دامی همدان متعدد می باشد که به خلاصه به شرح برخی از عوامل موثر و با تاثیرگذاری بالا پرداخته می شود.

اولین مورد را در زمین کشت آن می توان خلاصه کرد چرا که زمین های حاصلخیز متعددی در این منطقه وجود دارد که تنوع کشت را در اختیار کشاورز قرار می دهد. کشاورز نیز دنبال سود و برگشت سریع پول هزینه شده است که این محصول برگشت پول و سرمایه مناسبی دارد.

دومین دلیل بر کیفیت جو دامی منطقه آب و هوا مطلوب منطقه است چرا که آب در آن منطقه فراوان است و از طرف دیگر بارش متوسط به بالایی در منطقه می بارد پس می توان به عنوان عامل موثر دیگر بر کیفیت محصول تولیدی باشد.

دلیل دیگر در کیفیت بالای جو دامی همدان طبیعی بودن است یعنی چون بذر اصلاح شده و مقاوم شده به بیماری ها می باشد نیاز به سم پاشی ندارد و همین کیفیت محصول را تضمین می کند. پس مشتری با رغبت بالاتری محصول تولیدی را می خرد.

دلیل چهارم موثر بر کیفیت بالای جو دامی همدان را می توان به در نظر گرفته زمان مناسب برای کاشت، داشت و برداشت است که در صورتی که مراحل سر موقع خویش آن انجام شود پس ما می توانیم محصول با کیفیت بالاتری را تولید و روانه بازار کنیم.

خرید انواع جو دامی همدان با قیمت مناسب

خرید انواع جو دامی همدان با قیمت مناسب

خرید انواع جو دامی همدان با قیمت مناسب می توان با مراجعه به تعاونی های تولید این محصول انجام می شود. ما می توانیم با مراجعه به این تعاونی که توسط کشاورزان بنیان گذاشته شده است محصول را با قیمت مناسب تر تهیه کنیم. این تعاونی برای این راه اندازی شدند که محصول را با قیمت مناسب به مشتری برسانند تا از دلالی و واسطه گری در این زمینه جلوگیری به عمل آید.

برخی تعاونی ها با راه اندازی سایت های برخط فروش، مرز فروش را از کشور فراتر برده و از کشورها دیگر نیز سفارش دریافت و محصول را صادر می کنند. پس ما می توانیم ضمن معرفی محصول و برشمردن مزایا محصول از جمله قیمت مناسب قدم موثر در فروش محصول برداریم. این محصول پس از خرید توسط مشتری، بارگیری و به مقصد مورد نظر ارسال می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *