جو از جمله غلاتی است که به عنوان خوراک دام ها استفاده می شود و به رشد بهتر آن ها کمک می کند. امروزه نیاز به پرورش دام های شیری و گوشتی در کشورهای دنیا به میزان قابل توجهی انجام می شود.

بسته به نوع نخود قرمز در آذرشهر قیمت آن متفاوت می باشد هر چقدر که نخود با کیفیت تر تمیز تر باشد قیمت بالاتری دارد و نخودی که کیفیت پایین تر و ریز تر باشد قیمت آن ارزان تر است.

این دانه کوچک و پر خاصیت در اکثر مناطق کشور کشت می شود و برای تامین نیاز بازار ها اراضی زیادی هر ساله به زیر کاشت آن می رود. بالا بودن کیفیت جو دامی صادراتی باعث شده تا به نقاط مختلف جهان فرستاده شود.

صادرات جو دامی به نقاط مختلف جهان

ارزش غذایی جو برای دام

ارزش غذایی جو برای دام

جو هاشمی امروز برای دام ها ارزش غذایی بسیار زیادی دارد، مواد و املاح فراوان و مفیدی که در این غله نهفته است سبب گشته تا ارزش غذایی آن بالا برود، ارزش غذایی این دانه بر اساس پروتئینی که دارد تعیین می شود از این رو وجود پروتئین زیاد در این دانه سبب گشته تا با ارزش ترین خوراک برای درام ها به شمار برود.

پروتئین، متیونین، لیزین، سیستئین و تریپتوفان بیشتری دارد و همچنین از نظر اسید آمینه لیزین همچنین ویتامین های سی، دی و ای و ماده معدنی کلسیم فقیر می باشد.

جو به دلیل سرعت سریعتر تخمیر نشاسته در مقایسه با ذرت، ترکیب همزمان تر انرژی و نیتروژن را فراهم می کند و در نتیجه باعث بهبود جذب مواد مغذی میکروبی می شود. بالا بودن ارزش غذایی این غله سبب گشته تا پرورش دهندگان و دامپروران به خرید و دادن آن به دام ها بیشتر بپردازند. مواد و املاح که در این دانه موجود می باشد هر چه بیشتر باشد ارزش آن بالا تر می رود.

تولیدکنندگان جو دامی صادراتی

تولیدکنندگان جو دامی صادراتی

کارخانه جو دامی توانسته است با ارائه بهترین نمونه ها زمینه صادرات آنها را فراهم کند. تولید جو ارزان و با کیفیت سبب گشته تا حجم خرید و فروش ها نیز افزایش پیدا کند. این تولید کننده با سابقه ترین کارخانه در میان دیگر تولید کنندگان می باشد زیرا همواره با فعالیت شبانه روزی توانسته است نیاز بازار ها را به خوبی تامین کرده و اعتماد خریداران را به دست بیاورد. این تولید کننده بهترین جو ها را به صورت عمده و با تناژ بالا در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.

این تولیدی گاه بر اساس سفارش و درخواست مشتریان تولیدات خود را انجام می دهد تا از این طریق محصولی در انبار ها باقی نماند که این هم برای تولیدی و هم برای مشتریان مزیت های فراوانی را به همراه دارد. تولید کننده جو دامی صادراتی را با درجه کیفی بالاتری تهیه می کند و به کمک بازرگانان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *