پرندگان برای رشدی سالم و ایده آل رژیم غذایی مناسب و مقوی را دنبال می کنند. گندم شکسته یکی از مواد غذایی که می تواند به داشتن حیواناتی سالم و قوی کمک کند و از همین رو بسیاری از پرورش دهندگان طیور مختلف از این محصول برای تغذیه طیور خود استفاده می کنند. مجموعه بازرگانی داهات بوکان گندم شکسته را به صورت عمده به مشتریان گرامی عرضه می کند و شما می توانید گندم شکسته عمده را با کیفتی عالی و قیمتی مناسب از این مجموعه تهیه کنید.

صادرات بهترین گندم شکسته عمده

جایگاه گندم شکسته در خوراک طیور

جایگاه گندم شکسته در خوراک طیور برای پرورش و رشد سالم، غذا یکی از مهم ترین مواردی است که همواره به آن توجه می شود، طیور و ماکیان نیز از این مورد مستثنی نیستند و برای اینکه همواره سالم و پر انرژی باشند به تغذیه ای سالم و مقوی نیاز دارند. تغذیه خوب باعث می شود پرندگان ما مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند و در نتیجه مقاومتشان در برابر بیماری ها و ویروس های مختلف بیشتر شود.

تغذیه ای مناسب و متعادل نه تنها از پرندگان ما در برابر بیماری ها محافظت می کند، بلکه باروری و بهره وری آن ها را افزایش می دهد و در کل می توان گفت تغذیه مناسب برای رشد، زندگی، فراوری و تولید مثل انواع گروه طیور لازم و ضروری است.

یکی از مناسب ترین و پر مصرف ترین خوراک طیور گندم شکسته است. همانطور که از نامش پیداست گندم شکسته، از آسیاب و خرد کردن دانه گندم به دست می آید. پروتئین مهم ترین ماده تشکیل دهنده بافت نرم بدن طیور است و برای رشد، تولید تخم مرغ و ترمیم پارگی بافت ها لازم است. گندم شکسته سرشار از پروئتین است و نسبت به جو از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است.

این محصول بسیار خوش طعم است و برای تمام گروه های سنی انواع طیور قابل مصرف است. به خوبی هضم می شود و علاوه بر پروتئین، منبع خوبی از ویتامین های B کمپلکس است و می توانیم حتی آن را به میزان 50 درصد در رژیم غذایی پرندگان گوشتی به کار ببریم. به علاوه از قیمت مناسب ترینسبت به سایر غلات برخوردار است و از همین رو انتخاب اقتصادی خوبی نیز به شمار می رود.

عرضه بی واسطه گندم شکسته عمده

عرضه بی واسطه گندم شکسته عمده مصرف گندم شکسته به عنوان خوراک طیور همواره رو به افزایش است به طوری که با توجه به محبوبیت این محصول و کیفیت بالای گندم شکسته عرضه شده در این مرکز، این مجموعه از صادرکنندگان برتر این غلات است و صادرات گندم شکسته را به کشورهای مختلفی انجام می دهد.

عرضه گندم شکسته بدون هیچ واسطه و به طور مستقیم از تولیدکننده این محصول انجام می شود و شما مشتریان گرامی می توانید ای محصول را به صورت عمده و قیمتی بسیار مناسب از این مجموعه تهیه کنید و شاهد اثرات بی نظیر آن در طیور و پرندگان خود باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *