شرکت پخش بذر جو وارداتی، این محصول را به صورت عمده و با قیمتی ارزان تر از کف بازار عرضه می کند، به دلیل کمبود جو در ایران این محصول را از کشور های روسیه، اوکراین و رومانی وارد می کنند، شرکت پخش بذر جو وارداتی، این محصول را به صورت مستقیم از مرزها وارد ایران می کند تا دامداران بدون دغدغه به تأمین نیاز های خود بپردازند.دلیل تقاضای جوی وارداتی کیفیت خوب و مطلوب این محصول می باشد.

شرکت پخش بذر جو وارداتی

آشنایی با مرحله جوانه زنی بذر جو

آشنایی با مرحله جوانه زنی بذر جو یکی از مهم ترین مراحل رشد بذر، جوانه زنی آن است، جوانه زدن بذر جو به شرایط خاصی نیاز دارد از جمله ی این شرایط، رطوبت، دما، نور و اکسیژن می باشند که تمام این شرایط برای رویش جوانه بذر جو باید مهیا باشد.

  • رطوبت؛ جایی که قرار است بذر در آن جوانه بزند باید همیشه مرطوب باشد، بذر جو به رطوبتی بین 50 تا 54 نیاز دارد، اگر این میزان رطوبت حفظ نشود بذر آب کافی نخواهد داشت و جوانه نمی زند.
  • حرارت؛ معمولا بذرها به دمای بین 30 تا 51 درجه سانتیگراد نیاز دارند اما برخی بذرها سرما دوست و برخی گرما دوست هستند که در دما های پایین و بالا تر نیز رشد می کنند، بذر جو در دمای پایین تر از حد اعتدال دوام نمی آورد و خراب می شود.
  • اکسیژن؛ وقتی که رطوبت و دما برای جوانه زدن مهیا باشد، بذر شروع به جوانه زدن می کند، که در این حالت از مواد غذایی ذخیره ی خود استفاده می کند، برای این کار به اکسیژن نیاز دارد و شرایطش باید به گونه ای باشد که اکسیژن به آن برسد.
  • نور؛ وجود نور مناسب، باعث می شود که جوانه زدن گیاه به سرعت انجام شود و جوانه ها تازه و سرحال باشند، بدون نور جوانه های ضعیف و زرد رنگی خواهید داشت.

مراکز عرضه بذر جو وارداتی

مراکز عرضه بذر جو وارداتی مراکز عرضه بذر جو وارداتی، این محصول را با کیفیت و قیمت ارزان وارد کشور می کنند، از آنجایی که جو در کشور ما کم است، واردات جو سبب می شود که قیمت این محصول ثبات داشته باشد اگر جوی وارداتی نباشد قیمت جوی داخلی بسیار گران خواهد شد، جوی وارداتی بیشتر از کشور روسیه که کشوری حاصلخیز است وارد کشور ما می شود به همین دلیل جوهای وارداتی کیفیت بالایی داشته و رضایت دامداران را به همراه دارند. شرکت های پخش جو وارداتی، محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق سایت ها به فروش می رسانند تا وجود واسطه ها را کم کنند و قیمت محصول به نفع خریداران باشد.

مجموعه ی ما، به صورت مستقیم، بذر جوی وارداتی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، با شماره های داخل سایت، می توانید برای هماهنگی بیشتر تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *