این شرکت تولیدی یکی از بزرگ ترین و مشهورترین ترین شرکت های عرضه نخود زرد آذرشهر به سراسر دنیا می باشد و این محصول طبیعی و ارگانیک را که از بهترین شرایط مراقبتی به دست آمده در بسته بندی های کاملا استاندارد عرضه می نماید.

شرکت عرضه نخود زرد آذرشهر

بهبود بیماری ها با نخود ارگانیک

بهبود بیماری ها با نخود ارگانیک

بهبود بیماری ها با نخود ارگانیک کاملا مشهود می باشد.نخود ارگانیک در بهترین شرایط ویژه کاشت و کود دهی، آبدهی، مراقبت و سپس برداشت می شود. این محصول بی نظیر کاملا طبیعی می باشد و در روند رشد آن هیچ گونه ماده افزودنی شیمیایی به آن اضافه نشده است به همین دلیل تأثیر بسزایی در مقابله با بیماری های تراتوژن و جهش زای سرطانی ایفا می نماید.

نخود زرد مانند لپه ریز آذرشهر نوعی حبوبات است که سرشار از پروتئین، فیبر و کربو هیدرات ها یا قند های  بسیار پیچیده است. دو نوع نخود وجود دارد. نخود زرد  بیشتر در خاور میانه کشت و برداشت می شود. در این میان هر نخود زردی حبوبات واقعی نیست بلکه محصولی کاملا واقعی و ارگانیک است که در شرایط استاندارد و به دور از مواد آلاینده تهیه گردد که در این طریق از سایر بیماری های زیر پیشگیری می نماید:

  • برای جلوگیری از سرطان
  • برای بهبود قلب و عروق
  • برای درمان شوره سر
  • نخود برای تقویت مو
  • نخود برای درمان عفونت قارچی
  • از بین بردن چین و چروک

چگونگی تهیه انواع نخود زرد آذرشهر

چگونگی تهیه انواع نخود زرد آذرشهر  تهیه انواع نخود زرد آذرشهر با دستان پر مهر کشاورزان نمونه این شهر در زمین های حاصل خیز با استفاده از بهترین نوع نژاد کودی و بهترین بذر های طبیعی و ارگانیک با آبدهی سالم در شرایط دمایی و رطوبتی منحصر به فرد و مناسب کاشت و برداشت می شوند. سپس پس از جمع آوری نخود ها بر اساس نوع تقسیم بندی گردیده و در کیسه های مخصوص قرار داده می شوند تا به شرکت ارسال گردند. در آنجا طبق روش های کاملا مدرنیته و استاندارد این محصولات استریل شده ، جداسازی شده و تمامی ناخالصی های آن دور ریخته شده و سالم ترین آن در بسته بندی های مختلف حجمی قرار داده می شود.

این نخود ها بر اساس نوع مصرفی آجیلی یا حبوباتی نیز تقسیم بندی می گردند نوع حبوباتی بدون هیچ تغییری بسته بندی شده اما نوع آجیلی پس از مراحلی که بافت های آن نرم شده و نمکی گردید بسته بندی می گردد.

انواع نخود ارگانیک آذرشهر و لپه فامیلا را می توانید با مطمئن ترین روش خریداری نمایید. این نخود ها شما نخود آجیلی و نخود حبوباتی می باشد که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و یکی از پر رونق ترین بخش صادرات انواع حبوبات و آجیل را به خود اختصاص داده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *