چو دامی توسط شرکت عرضه آن به دست مشتریان می‌رسد. لازم است بدانید که این شرکت همه ساله حجم زیادی از جو دامی صادراتی را به دیگر نقاط عرضه کرده و به فروش می‌رساند.

باید بگوییم که تمامی محصولات این شرکت قبل از توزی تحت بررسی و کنترل کیفیت قرار می‌گیرد. خریداران محترم می‌توانند برای خرید نمونه با کیفیت جو دامی به سایت شرکت معتبر آن مراجعه کنند.

شرکت عرضه جو دامی صادراتی

تاثیر جو بر روی پرورش دام

تاثیر جو بر روی پرورش دام

با توجه به اینکه جو منشاء غنی بسیاری پروتئین و مواد مغذی است، بهترین انتخاب برای خوراک دام محسوب می‌شود. جو به دلیل داشتن خواص فوق‌العاده همواره از سوی افرادی که به پروش دام مشغول هستند مورد پذیرش و استقبال قرار گرفته است. شاید برایتان این سؤال مهم ایجاد شود که جو در پرورش دام چه تاثیری را دارد؟ برای آشنایی با نقش مهم جو در پرورش دام با ما همراه شوید تا در این خصوص اطلاعات مفیدی را با شما در میان بگذاریم!  

در واقع نقش جو در پرورش دام آنقدر مهم است که امروزه از این محصول به عنوان یکی از اصلی‌ترین اقلام در جیره غذای دام استفاده می‌شود. جو با داشتن ارزش غذایی بالا و داشتن مواد مغذی گوناگون در پرواربندی دام ها نقش چشمگیری را دارد. جو با داشتن مواد مغذی، نشاسته و پروتئین سرعت ترکیب همزمان انرژی و نیتروژن را در دام  افزایش می‌دهد و موجب جذب سریع مواد مغذی میکروبی می‌شود. لازم به ذکر است که جو در جیره غایی دام باید به اندازه دقیق و مناسب قرار داده شود؛ چراکه مصرف زیاد جو کیفیت گوشت دام را کاهش می‌دهد و موجب نرمی گوشت دام می‌شود.

اگر بخواهیم جو را به خوبی آنالیز کنیم باید بگوییم که این محصول از مقدار مشخصی پروتئین خام، خاکستر، چربی، نشاسته و ماده خشک برخوردار است و همین مواد موجود موجب بهبود پرورش دام می‌شود. 

صادرات بهترین جو صادراتی

صادرات بهترین جو صادراتی

همانطور که می‌دانید جو دانی از نقاط مختلف دنیا خریداران مخصوص به خود را دارد. این محصول به دلیل داشتن تاثیری حیرت انگیز در رشد و پرورش دام همواره از سوی کشور های مختلف دنیا مورد تقاضا قرار دارد. خوب است بدانید که سطح کشت و عرضه جو دامی در کشور عزیزمان ایران بسیار بالاتر از برخی از کشور های دنیا است و به همین خاطر امروزه ما شاهد رونق روزافزون صادرات این محصول در اقصی نقاط جهان هستیم. 

در سال طیف گسترده‌ای صادرت جو دامی صورت می‌گیرد و این امر به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات تولید شده در کشور است. صادر کننده این محصول بهترین جو صادراتی را به دست مشتری می‌رساند تا بتواند جدا از فروش محصول خود رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *