خوراک کنسانتره گاو گوشتی از جمله محصولات ضروری برای تغذیه این حیوان است که کیفیت گوشت آن را بهتر می کند و باعث رشد هر چه سریعتر گوساله نیز می شود، به همین علت مورد توجه اکثر دامداران سنتی و مدرن می باشد؛ هر چند نمونه های وارداتی این محصول در بازار عرضه می شوند، اما باید توجه کرد که شرکت های ایرانی تولیدکننده خوراک کنسانتره گاو، نمونه هایی مشابه را با همان سطح کیفی و با قیمتی ارزانتر در بازار داخلی و جهانی به فروش می رسانند.

شرکت تولیدی خوراک کنسانتره گاو گوشتی

درباره خوراک کنسانتره گاو گوشتی

درباره خوراک کنسانتره گاو گوشتی علوفه یا موارد مشابهی که به صورت معمول، برای جیره غذایی گاو گوشتی در نظر گرفته می شود، برخی از مواد معدنی و پروتئین مورد نیاز آن را تامین نمی کند و همین امر موجب شده است که از مکمل هایی به عنوان غذای کمکی استفاده شود تا رشد گوساله ها سریعتر صورت بگیرد و علاوه بر این کیفیت گوشت به دست آمده نیز بهتر گردد.

از جمله مهمترین مکمل هایی که برای گاو گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به خوراک کنسانتره گاو گوشتی اشاره کرد؛ اگر بخواهیم اطلاعاتی درباره این محصول ارائه دهیم، یکی از مهمترین نکاتی که شاید برایتان جالب است بدانید، ترکیبات آنهاست.

ذرت، سبوس گندم، جو، پودر چربی، کنجاله تخم پنبه و کنجاله سویا از اصلی ترین ترکیبات انواع خوراک کنسانتره های دامی می باشند که برای رشد گاوهای گوشتی و کیفیت گوشت آنها را تا حد زیادی بهتر می کنند.

ترکیباتی که برای تهیه خوراک کنسانتره گاو گوشتی به کار گرفته می شوند، حاوی انواع مواد تقویت کننده می باشند و به همین علت است که از ابتلای گاو به بسیاری از بیماری های شایع پیشگیری می کنند، بنابراین در کم شدن هزینه های درمان نیز موثر می باشند.

خرید بهترین خوراک کنسانتره گاو گوشتی

خرید بهترین خوراک کنسانتره گاو گوشتی افزایش روزافزون قیمت گوشت های قرمز باعث شده است تا بازار خرید و فروش محصولاتی همچون خوراک کنسانتره گاو گوشتی که بر کیفیت و کمیت این گوشت موثر هستند نیز رونق خاصی پیدا کند اما ممکن است این پرسش مطرح شود که بهترین خوراک گاو از طریق کدام مرکز با قیمتی ارزانتر به فروش می رسد؟

برای خرید خوراک کنسانتره گاو گوشتی درجه یک، گزینه های مختلفی برای خریداران این محصول وجود دارد زیرا برندهای ایرانی و خارجی گوناگونی از آن در بازار عرضه می شود که هر کدام مشتریان خاصی را به خود اختصاص می دهند و معمولا نمونه های وارداتی آن به دلایل مختلفی از جمله نرخ ارز و هزینه های گمرکی، قیمت بالاتری دارند.

برخی از شرکت های تولیدی خوراک کنسانتره گاو در ایران، محصولاتی با کیفیت عالی را تهیه می کنند و اکثر مجوزهای بهداشتی و بین المللی را اخذ نموده اند، به همین علت است که حجم عظیمی از خریدهای عمده ای این محصول‌، به منظور صادرات به کشورهای همسایه انجام می شود.

این فروشگاه، از بزرگترین مراکز عرضه مستقیم انواع خوراک کنسانتره گاو می باشد که علاوه بر کیفیت محصول، توجه خاصی به قیمت آن برای خریدار دارد و به همین علت، نظر مشتریان زیادی از سراسر کشور را جلب نموده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *