یکی از غذا های اصلی انسان گوشت می باشد که از پرورش دام به دست می آید. دام با توجه به وزنشان به دو دسته سنگین و سبک تقسیم بندی می گردند.

برای پرورش خوراک و دام طیور پرشیان نیاز به تجهیزات و خوراک می باشد که بتوان روند رشد و پرورش را تکمیل نمود.

شرکت تولیدی خوراک دام سنگین با استفاده از بهترین مواد اولیه و متریال و زیر نظر متخصصان محصولی مرغوب تولید نموده و از طریق روش های نوین خرید خوراک دام عمده را برای مشتریان فراهم نموده است.

شرکت تولیدی خوراک دام سنگین

تفاوت خوراک دام سنگین با سبک

تفاوت خوراک دام سنگین با سبک همان طور که گفته شد خوراک دام یکی از نیاز های اساسی و ضروری برای پرورش دام می باشد. خوراک دام باید زیر نر متخصصان و کارشناسان مربوط به دام تهیه و تامین گردد تا پرورسه پرورش دچار مشکل نگردد.

تقسیم دام سنگین و سبک به دلایل مختلف از جمله وزن آن ها می باشد. گوسفند، میش، بز و… جزء دام های سبک به شمار می آید و گاو و شتر جزء دام های سنگین محسوب می شوند. این تقسیم بندی بر خوراک این دو گروه نیز تاثیر گذاشته و دارای تفاوت هایی می باشد. یکی از تفاوت های اصلی در خوراک دام سنگین و سبک نوع ترکیبات خوراک می باشد.

با توجه به این که دام های سنگین دارای معده های قوی تر بوده و مانند گاو حالت نیشخوار داشته و غذا را دوبار هضم می نماید در ترکیبات خوراک آن ها از علوفه های مانند نیشکر که دارای سختی بیشتری می باشند استفاده می شود این در حالی است که برای خوراک دام سبک از علوفه های سبک تر مانند علف های صحرایی، یونجه و… استفاده می گردد تا دام راحت بتواند آن را هضم نماید.

از دیگر تفاوت های خوراک دام سنگین و سبک نوع پروتئین ها و ویتامین ها و در کل مواد مغذی است که در ترکیب خوراک به کار برده می شود. خوراک های تهیه شده برای هر نوع دام شامل مواد معدنی، پروتئین ها، چربی های مورد نیاز و ویتامین هایی است که با توجه به نوع دام هرکدام از این مواد ذکر شده به ترکیبات خوراک اضافه می شود.

خرید خوراک دام سنگین به صورت عمده

خرید خوراک دام سنگین به صورت عمده خرید خوراک سنگین به صورت عمده از روش های مختلفی صورت می گیرد. امروزه تولید خوراک دام سنگین برای عرضه گسترده محصول در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع خوراک دام سنگین به صورت عمده عرضه و ضمن ارائه اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری برای مشتریان فراهم نموده است تا مشتریان و خریداران با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت خوراک و دارا بودن استاندارد های لازم ان را بدون واسطه و ارزان تر از بازار خریداری نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *