یکی از معتبرترین کارخانجات و شرکت های تولید کننده خوراک دام و انواع یونجه علوفه ای در کشورمان، شرکت خوراک دام خراسان می باشد. این مجموعه بیش از سی سال است که در این زمینه به فعالیت مشغول بوده و با بهترین مواد اولیه و استانداردهایی که در این زمینه وجود دارند این محصول را تولید و روانه بازار نموده است. گفتنی ست محصولات این مجموعه دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و هرکدام برای یکی از دام های پرواری مناسب می باشند.

شرکت تولیدی خوراک دام خراسان

پرفروش ترین انواع خوراک دام خراسان

پرفروش ترین انواع خوراک دام خراسان یکی از مهم ترین پارامتر هایی که هر پرورش دهنده دام و طیور باید به آن توجه ویژه ای نماید، خوراک آنها می‌باشد چرا که استفاده از نوع مرغوب و با کیفیت آن می‌تواند باعث سلامتی دام‌ها شده و با تأمین بخش عمده‌ای از نیازهای جسمی آنان، دام‌ها را از قرار گرفتن در معرض انواع بیماری ها و آسیب ها در امان نگه دارد؛ به همین علت است که بسیاری از شرکت ها و مراکز تولید کننده که یکی از معتبرترین آنها شرکت تولیدی خوراک دام خراسان است با دقت هرچه تمام تر و بر مبنای شرایط فیزیکی و نیازهای تغذیه ای دام ها اقدام به فرمول نویسی نموده و به این صورت جیره آن ها را به ‌خوبی تنظیم می نمایند.

و اما پر فروش ترین نوع این خوراک ها که در کشورمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد:

  • خوراک استارتر گوساله
  • خوراک کنستانتره سوپر
  • خوراک کنستانتره پر شیر، متوسط و کم شیر
  • خوراک گاو پرواری
  • خوراک گوسفند پرواری
  • خوراک شتر
  • خوراک کنستانتره شتر مرغ

خرید خوراک دام خراسان به قیمت روز

خرید خوراک دام خراسان به قیمت روز این روزها در بسیاری از شهرهای کشورمان ایران شاهد رونق مراکز پرورش انواع دام های سبک و سنگین می باشیم، زیرا با افزایش روز افزون جمعیت مسلما نیاز به مواد لبنی و گوشتی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و همین امر موجب شده است که مراکز پرورش دام ها به صورت گسترده تر از قبل به فعالیت خود ادامه دهند.

گسترش این فعالیت ها نیز باعث رونق خرید خوراک دام در تمامی شهرهای کشورمان شده است که یکی از بهترین و معتبر ترین نوع این برندها خوراک دام خراسان است.

ذکر این نکته ضروری است که تمامی یونجه خشک در اردبیل که در این کارخانه تولید می شوند بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و استفاده از آن ها در مدت زمان کوتاهی به رشد و پرورش دام ها کمک فراوانی نموده و نتایج درخشان و مؤثری را به همراه می آورد.

قیمت خوراک دام خراسان بسیار مناسب است و خرید آن از نظر اقتصادی صرفه های فراوانی برای پرورش دهندگان در پی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *