بخش مهمی از خوراک روزانه ما را گوشت قرمز تشکیل می‌دهد، به همین دلیل در روند تولید این گوشت سلامت دام زنده بسیار مهم است. به همین‌منظور تغذیه‌ای مناسب برای آنها در نظر می‌گیرند که جو دامی ارزان یکی‌از بهترین آنها نیز می‌باشد. شرکت‌هایی در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به تولید، بسته بندی و توزیع جو دامی ۳۰ کیلویی نیز می‌کنند‌. آنها این محصول را باقیمتی مناسب در اختیار دامداران و پرورش‌دهندگان انواع دام ‌و طیور قرار‌ خواهند داد.

شرکت توزیع جو دامی 30 کیلویی ارزان

انواع ویتامین های موجود در جو دامی

انواع ویتامین های موجود در جو دامی اگر قصد خرید جو دامی را دارید باید اطلاعات کافی نسبت به این محصول داشته باشید تا بتوانید خریدی خوب و با کیفیت را به انجام برسانید، و اگر جو دامی مرغوب را تهیه کنید می توانید از ارزش غذایی بالای آن اطمینان حاصل نمایید، و مطمئن باشید که کلیه نیاز دام برای زنده ماندن و پروار شدن را بصورت یکجا در اختیارشان قرار خواهید داد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جو دامی سرشار از انواع ویتامین های متفاوت می باشد که می تواند ضامن سلامت دام شما باشند، به عنوان مثال وجود مقادیر قابل توجهی پروتئین در این خوراکی سبب می‌شود تا علاوه بر تامین انرژی دام بتوانند بخوبی رشد کنند.

جو دامی به دلیل ویتامین های متفاوت و مواد معدنی و مغذی که دارد با دستگاه گوارش انواع دام کاملاً سازگار بوده و هر چقدر که مصرف کنند هیچ مشکل گوارشی برای آنها به وجود نخواهد آمد، زیرا ترکیبات آن بسیار ساده بوده و طی فرآیندی بسیار ساده هضم خواهد شد. همه این نکات در سلامت دام بسیار تأثیرگذار هستند و گوشتی که ما مصرف می کنیم سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین و مواد معدنی بسیار زیادی است و آنها نشات گرفته از خوراک سالم دام نیز می‌باشد.

مزیت جو دامی برای انواع دام ها چیست؟

مزیت جو دامی برای انواع دام ها چیست؟ همواره بسیاری از دامپروران دغدغه این موضوع را دارند که برای خوراک دام خود چه محصولی را خریداری کنند که بتواند علاوه بر سلامت دام، آنها را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد. جو دامی از بهترین گزینه ها می باشد که می تواند در کنار ارزش غذایی بالایی که دارد به پروار شدن و سلامت دام کمک کرده و می‌تواند آنها را برای مدت بیشتری سیر نگه دارد. کشور ما به دلیل شرایط آب و هوایی مساعدی که دارد، در تمام فصول سال امکان کاشت انواع جو دامی وجود دارد، به همین دلیل هیچگاه با کمبود این محصول مواجه نخواهید شد.

از آنجا که جو دامی یکی از در دسترس ترین مواد خوراکی دام به شمار می‌آیند، بسیاری از دامداران این محصول را برای خوراک دام خود انتخاب می کنند، و از طرف دیگر جو دامی سبک بوده و می‌توانید حجم قابل توجهی از آن را در ازای قیمت مناسب خریداری کنید. همان طور که می‌دانید جو دامی جز بهترین خوراک دام محسوب می‌شود، زیرا با سیستم بدنی انواع دام کاملا سازگار بوده و هیچ مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد و همین امر سبب می‌شود تا گوشتی تازه و درجه یک را روانه بازار کنند.

قیمت فروش جو دامی 1000 تن مرغوب ارزان

قیمت فروش جو دامی 1000 تن مرغوب ارزان جو دامی محصولی است که فقط به عنوان خوراک دام و طیور استفاده می‌شود و هیچ مصرف دیگری برای انسان‌ها نخواهد داشت، به همین منظور این محصول باقیمت مناسب و به وفور در اختیار دامداران قرار می‌گیرد تا بتوانند به واسطه آن دامی پروار و سالم را وارد بازار نمایند. بسیاری از افرادی که برای دام خود جو تهیه می‌کنند این محصول را به علت قیمت ارزانی که دارد در مقادیر بسیار بالا خریداری می‌کنند.

در بین خوراک متفاوتی که برای دام تهیه می‌شود، قیمت جو دامی در کنار ارزش غذایی بالایی که دارند بسیار مناسب بوده، به همین دلیل است که متقاضیان خرید این محصول جو دامی مرغوب را نسبت به سایر خوراک دام ترجیح می‌دهند. جو دامی کیلویی را می‌توانید در مقادیر مورد نیازتان بصورت عمده از تولیدکنندگان این محصول و کلیه شرکت‌های توزیع کننده آن خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *