نخود یکی از انواع حبوبات است که دارای خواص زیادی است. انواع نخود در ایران تولید می شود که  در میان آنها نخود ریز کرمانشاه از محبوبیت بالایی برخوردار است. نخود صادراتی هم که از انواع درجه یک این محصول است، مانند سایر کالاهای صادراتی به خارج از کشور صادر می‌شود.

شرکت بازرگانی نخود ریز در کرمانشاه

آشنایی با انواع نخود در ایران

آشنایی با انواع نخود در ایران نخود دارای انواع و اقسام مختلفی است و جزو قدیمی ترین جبوباتی که کشت می شده است. در ایران هم انواع مختلفی از نخود تولید می شود که با توجه به کیفیت آنها تقسیم بندی می شوند و به صورت فله و یا بسته بندی شده به فروش می‌رسند. طبق آمار بدست آمده، کرمانشاه بزرگترین تولید کننده نخود ریز و درشت در ایران است.

ما به شما مکانی را معرفی می کنیم که می توانید بهترین نوع کنسرو نخود فرنگی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

سایت ما یکی از سایت های فروش نخود فرنگی می باشد که در حوزه فروش انواع کنسرو نخود فرنگی به صورت عمده فعالیت دارد.

نخود دارای خواص زیادی است و در تهیه غذاهای مختلفی از نخود استفاده می شود، یکی از غذاهای محبوبی که با نخود تهیه می شود فلافل است که این روزها طرفداران زیادی دارد.

از نخود همچنین در تهیه ماسک های زیبایی خانگی هم استفاده می شود در زیر به چند مورد از کاربردهای نخود اشاره می کنیم:

  • جوان سازی پوست
  • ضد آفتاب طبیعی
  • روشن و شفاف سازی پوست
  • درمان ریزش و شوره مو
  • لایه بردار طبیعی پوست

برای استفاده از ماسک های خانگی بهتر است قبل از مصرف به میزان کم روی بازو تست شود.

ماسک نخود و زردچوبه یک ماسک عالی برای روشن شدن پوست است ولی قبل از استفاده حتما باید تست شود تا از عدم حساسیت به آن مطمئن شوید.

قیمت بهترین انواع نخود ریز

قیمت بهترین انواع نخود ریز با توجه به نوسانات قیمت در بازار کشورمان نمی توان قیمت دقیقی برای اجناس مشخص کرد. نخود از جمله حبوباتی است که هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد ولی معمولا قیمت اجناس فله ارزانتر از اجناس بسته بندی است چون محصولاتی که به صورت بسته بندی شده عرضه می شوند معمولا تمیز شده و شسته شده هستند و از طرفی هزینه بسته بندی محصول هم به قیمت جنس اضافه می شود. معمولا در جاهایی که به میزان زیاد از نخود  استفاده می کنند مثل مغازه های فلافل فروشی از لحاظ اقتصادی بهتر است به صورت فله خریداری کنند.

هر چند که نخود سبز در بازار متقاضیان فراوانی دارد و هنگام عرضه در بازار های فروش معمولا تازه است ولی سعی کنید هنگام خرید نخود سبز در بازار نخود سبز با کیفیت را خریداری نمایید.

معمولا فروشگاه های زنجیره ای هر چند وقت یکبار فروش ویژه دارند و برای خرید مناسب تر می توانید از فرصت فروش ویژه استفاده کنید، همچنین می توانید از طریق سایت های معتبر اینترنتی به صورت مستقیم نخود را از کرمانشاه سفارش دهید و با توجه به محل سکونت خود به مدت سه تا پنج روز بعد، سفارش خود را تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *