جو از جمله غلاتی می باشد که انرژی و پروتئین متوسطی دارد ودر آب و هوای گرم و خشک و انواع مختلف آب و هوایی کاشت و داشت و برداشت می شود از آن بیشتر خوراک دام و طیور و مصرف خوراکی استفاده می شود شاید شما هم تمایل داشته باشید جوی با کیفیت را از ما تهیه نمایید. شما می توانید برای سفارش عمده جو داخلی خشک و خرید آن به مرکز ما مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سفارش عمده جو داخلی خشک کیسه ای

تاثیر جو داخلی خشک بر سیستم گوارش

تاثیر جو داخلی خشک بر سیستم گوارش از گذشته های دور تاکنون انسان برای جیره غذایی دام و طیور و مصرف غذایی خود از جو داخلی خشک استفاده می کند و بعد از گندم در رتبه دوم قرار دارد این محصول سرشار از کلسیم، پروتئین و ویتامین بوده و استفاده از آن بر روند هضم مواد میکروبی در بدن دام و طیور کمک می کند البته باید به اندازه متعادل از آن استفاده شود پروتئین فراوان آن سبب افزایش وزن دام می شود جو خشک دارای ویتامین های A، ویتامین c و ویتامین D، فیبر، چربی غیر اشباع و … می باشد بهترین جو خشک باید خوش خوراک و قابل هضم و قیمت مناسب داشته باشد.

اما جو خشک مورد استفاده در مصارف خانگی نیز از اهمیت ویژه برخوردار است به علت دارا بودن فیبر، بدن انسان را از سموم پاکسازی می نماید و در واقع منبع سوخت برای باکتری های خوب روده می باشد این باکتری ها به تخمیر شدن فیبر کمک کرده و اسید بوتیریک تولید می کند که سوخت اصلی روده است این ماده مفید برای سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی می کند و با اجابت مزاج، دستگاه گوارش شما را پاکسازی می کند و از بیماری های سرطان روده بزرگ، بواسیر و سنگ صفرا جلوگیری می نماید طبق مطالعات انجام گرفته مشخص شد زنانی که از جو استفاده می کنند ۱۷ درصد کمتر به سنگ کیسه صفرا مبتلا می شوند.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت جو داخلی خشک

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت جو داخلی خشک جو خشک در خاکی پرورش می یابد که PH خاک آن بین ۷ الی ۸ باشد و نسبت به گندم ، در برابر دما مقاوم تر می باشد و می تواند در آب و هوای خشک نیز رشد می کند و تولید آن در انواع مختلف آب و هوایی انجام می شود چون گیاهی سازگار با آب و هوای مختلف می باشد البته در آب و هوای مرطوب نسبت به دمای بالا حساس می باشد و در کل در زمینی با متوسط بارندگی سالیانه ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلی متر می تواند رشد کند. جو در ایران بیش از ۳۰ سال است که پرورش می یابد. در یزد، کرمان، مرکزی، ایلام، اصفهان، هرمزگان و گلستان و سیستان و بلوچستان جو کشت می شود.

قیمت جو خشک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود یکی از تعیین کننده ترین فاکتور برای تشخیص جو مرغوب از نوع بی کیفیت تشخیص از راه ظاهر آن می باشد و جو خشک مرغوب، جویی است که رنگ سفید تر و روشن تری دارد. جو خشک به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند جوی شش پر، جوی دوپر، جوی چهارپر. مرغوبیت جو نیز به میزان رطوبت دانه مربوط می شود وقتی دانه رسید رطوبت آن کم میشود و پوشینک داخلی چین می خورد هر چه چین بیشتر باشد محصول مرغوبتر می باشد‌.

قیمت انواع جو داخلی خشک بسته بندی شده

قیمت انواع جو داخلی خشک بسته بندی شده در فروشگاه مرکزی، انواع جو دامی خشک و جو داخلی کیسه ای به فروش می رسد شما می توانید برای خرید آن به فروشگاه مرکزی ما به صورت حضوری مراجعه کنید و انواع جو باکیفیت و مرغوب را در حجم عمده و در قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین برای شما که تمایل دارید خرید اینترنتی انجام دهید پایگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا با سفارش آنلاین پرداخته تا همکاران ما در اسرع وقت به آدرس تعیین شده توسط شما ارسال نمایند.

به علت اینکه عرضه محصولات ما به صورت مستقیم و عمده می باشد و نیز خرید در حجم عمده انجام می گیرد قیمت انواع جو داخلی خشک بسته بندی، در نمایندگی ما ارزانتر از بازار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *