جو از گیاهانی است که از دوران باستان از آن برای خوراک انسان وانواع حیواتی از قبیل دام و طیور استفاده می شده است.واز زمانی که انسان ها شروع به کشاورزی کردن جز اولین گیاهانی بود که مبادرت به کشت آن نموده اند.

جو دامی عمده صادراتی جزء جو دامی باکیفیت است.فروشنده جو صادراتی برای افزایش اعتبار خود در بازارهای خارجی محصولی بامرغوبیت بالا صادر می کند.

با مراجعه به سایت ما با سفارش جو دامی از قیمت پایین تر بهره مند شوید.

سفارش جو دامی عمده صادراتی با قیمت ویژه

مزایای جو دامی برای بزغاله ها چیست؟

مزایای جو دامی برای بزغاله ها چیست؟ برای رشد کردن و زنده ماندن بزغاله ها به شیر مادرشان نیاز دارند. تازمانی که بزغاله ها از شیر تغذیه می کنند گوسفندان بره های جدیدی به دنیا نمی اورند.

دامداران برای اینکه سرعت رشد در آن ها را افزایش بدهند از یک هفتگی زندگی بزغاله ها شروع می کنند به تغذیه آن ها با مواد دیگری در کنار شیر تا زودتر وارد مرحله بهره برداری بشوند. یکی از بهترین مواد کمکی برای آن ها جو دامی می باشد.

باید این جو را به یک حد استاندارد به بزغاله ها بدهند اگر مقدار آن زیاد از حد طبیعی باشد باعث مرگ آن ها می شود.با شروع کردن خوراک آن ها با جو دامی دام داران باعث می شوند. بزغاله ها زودتر وارد مرحله رشد بشوند وهنگامی که شیر آن ها را قطع کنند راحت تر با این قضیه کنار می آیند.

با طی کردن سریعتر مراحل رشد برای بزغاله ها توسط پرورش دهندگان باعث می شوند بره های جدیدی به دنیا به ایند.و همچنین گوشت وشیر کافی در بازارهای داخلی وجود داشته باشد .حتی می توانند این محصولات را به خارج کشور صادر کنند .

پس تغذیه بزغاله ها با جو دامی خیلی برای دامداران مقرون به صرفه تر است و باعث افزایش درامد ان ها می شود.وبا این روش محصولات بیشتری تولید شده ونیاز افرادی بیشتری در بازار مصرف کنندگان این نوع محصولات برطرف می گردد.

راهنمای تهیه جو دامی باکیفیت صادراتی

راهنمای تهیه جو دامی باکیفیت صادراتی

جو گیاهی است که انسان ها و حیوانات هر دو می توانند از آن به عنوان غذا استفاده کنند. سازگاری بالایی نسبت به شرایط محیطی دارد.جو مقاومت بالایی در برابر خشکی نسبت به غلات دیگر دارد.

در بیشتر مناطق جهان دسترسی کافی به مراتع سرسبز برای چرای دام ها وجود ندارد برای همین دامداران به فکر استفاده از موادی غذایی دیگری برای خوراک دام های خود افتاده اند. و یکی از این مواد غذایی که این نیاز را رفع کرد .استفاده از جو برای خوراک این دام ها بوده است.

بعد از مدت زمانی که انسان فهمید جو این نیاز غذایی را برای آن ها رفع می کند شروع به کشت آن در زمین های کشاورزی کرد.امروزه زمین های زیادی در جهان وجود دارند که جو در آن ها کاشته می شود.

کشورهای زیادی درجهان برای مصارف خود خواستار خرید جو هستند.

جو دامی با کیفیت طعم عالی دارد.

اندازه دانه آن بلندتر ومغزش درشت تر است

دانه ها تپلی تر هستند

رنگ آن زرد وطلایی است

دارای پوست نازکی است

دام ها با تغذیه جودامی با کیفیت بالا زودتر احساس سیری می کنند چون دانه ها درشت تر می باشند نسبت به جوهای معمولی با مقدار کمتری از آن سیر می شوند.

فروشنده معتبر جو دامی عمده صادراتی

فروشنده معتبر جو دامی عمده صادراتی کشت جو به علت باروری بالایی که این گیاه دارد و زودبازده بودن محصول آن در بین کشاورزان طرفداران زیادی دارد.به همین دلیل در بیشتر مناطق ایران جو کشت می شود. در ایران بیشتر جو دوسر و معمولی اهمیت فراوان دارد وبیشتر کشت می شود.جو دامی عمده صادراتی ایران به علت کیفیت زیاد وقیمت مناسبی که دارد . کشورهای زیادی درجهان خواستار واردات آن می باشند.فروشنده معتبر جو دامی با عرضه محصولات با کیفیت در بازارجهانی این امکان را برای این مشتریان خارجی فراهم کرده است.فروشنده برای بدست اوردن اعتبار بیشتر و رضایت مشتریان باتهیه کردن با کیفیت ترین محصول وصادرات عمده ان اقدامات لازم را انجام می دهد. همچین با صادرات جو دامی ارز خارجی وارد کشور می شود وبه ارز اوری کمک می کند.وباعث افزایش رونق اقتصادی می شود در نتیجه اشتغال زایی ایجاد می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *