نرخ جو دامی در دو نوع متفاوت ایرانی و خارجی بستگی به کیفیت هر کدام از این نمونه ها دارد و دستیابی به قیمت های این محصولات از راه های بسیار آسانی ممکن است، هر چند جو دامی تنوع زیادی دارد. جو دامی بوکان با کیفیت درجه یک برای به صورت عمده آماده عرضه به بازار های داخلی و خارجی است تجار برتر کشوری این محصولات را از طریق مراکز معتبر عرضه می کنند.

سفارش جو دامی بوکان باکیفیت صادراتی

فواید جو دامی برای افزایش بازده دام

فواید جو دامی برای افزایش بازده دام جو یکی دیگر از غلات مقوی پر مصرف و پر بازده است که از مواد غذایی غنی مانند فیبر، ویتامین، مواد معدنی همچون ملیبدن، منگنز و سلنیوم تشکیل شده است. جو هم برای انسان مفید است و هم تاثیر به سزایی در رشد و پرورش دام و طیور دارد.

جو از نشاسته و پروتئین قابل تجزیه شکمبه (نیتروژن) انرژی لازم برای جمعیت سالم باکتری های هضم کننده علوفه در شکمبه را تأمین می کند. جو زیاد (نشاسته) بر جمعیت میکروب های هضم کننده فیبر تأثیر منفی می گذارد و قابلیت هضم علوفه را کاهش می دهد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد جو یکی از بهترین مواد برای خوراک دام است و می تواند بازده دام را تا حد قابل قبولی بالا ببرد.

مشخصات باکیفیت ترین جو دامی بوکان

مشخصات باکیفیت ترین جو دامی بوکان تولید محصولات و فرآورده های جو با ارزش افزوده بر پردازنده های مواد غذایی، کارخانه های خوراک و عملیات دامداری تأثیر می گذارد.

غلات جو در درجه اول به عنوان منبع انرژی و پروتئین در رژیم های غذایی گاو مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جو در نان، سوپ، خورش و محصولات بهداشتی استفاده می شود زیرا دانه جو غنی از چندین جزء تقویت کننده سلامتی است.

به این ترتیب همانطور که پیشتر ذکر شد جو سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فعال طبیعی مانند فنولیک ها و لیپیدها است که این ماده غذایی را به یک رژیم مقوی برای انسان و حیوان تبدیل کرده است.

با این حال، مطالعات مربوط به خواص فعال زیستی جو و استفاده از این محصول به عنوان یک غذای کاربردی در رژیم غذایی حیوانات و انسان هنوز محدود است.

جو بوکان و انواع فرآورده های آن از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که پتانسیل آن به عنوان یک غذای کاربردی برای سلامت حیوانات و انسان و نقش آن در پیشگیری از برخی بیماریهای مزمن را نشان می دهند.

جو دامی صادراتی بوکان با کیفیت بسیار عالی و مشخصات ممتاز در دسترس خریداران و متقاضیان عزیز قرار میگیرد.

توزیع مستقیم جو دامی بوکان در بازار غلات

توزیع مستقیم جو دامی بوکان در بازار غلات جالب است بدانید که جو یکی از غلات پر مصرف و با ارزش غذایی بالاست که به صورت عمده تولید شده و در کشورهای معتدل جهان رشد می کند این محصول در سطح جهانی به عنوان چهارمین محصول غلات بزرگ رتبه بندی می شود.

در سال دو هزار نوزده در بیش از صد کشور جهان جو تولید شده است که رقم تقربیی تولید آن به بیش از صد و پنجاه و نه میلیون تن می رسد. بوکان یکی از بزرگترین شهرستان های استان آذربایجان غربی است که درصد بالایی از این مزارع آن جو کشت می شوزیر کشت جو و گندم است.

جو دامی باکیفیت که برای مصرف دام استفاده می شود در سه نوع محلی، دامی و بوکان تولید شده و نمونه بوکان در بین مشتریانش محبوبیت زیادی دارد زیرا این محصول خواص فراوانی دارد و طوری تهیه می شود که به فواید آن آسیبی زده نشود.

توزیع جو بوکان در سطح کشور و در بازار غلات با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب از طریق این سایت انجام می شود. متقاضیان عزیز می توانند با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس بگیرند و قبل ار خرید این محصول به صورت عمده نمونه ای آن را مورد بررسی قرار دهند. اغلب غلاتی که در این مجموعه به فروش می رسد از کیفیت بالا برخوردار است و در اینجا سعی می شود محصول عالی با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار بگیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *