غلات بخش مهمی از نهاده‌های دام و طیور را تشکیل می‌دهند و به عنوان یکی از منابع تامین ویتامین و مواد معدنی در زنجیره غذایی انواع دام بسیار پر مصرف هستند. در بین انواع غلات جو دامی محصولی بسیار کاربردی است که در کشور ما توسط تولیدکنندگان معتبر در سراسر کشور کشت می‌شود. بندر انزلی از مهمترین تولیدکنندگان جو دامی کیسه ای در کشور است که محصولی درجه یک را عرضه می‌نماید. برای خرید ویژه جو دامی بندرانزلی با قیمت تولید بهترین مرکز، بازار فروش و پخش بدون واسطه است. خرید ویژه جو دامی بندرانزلی با قیمت تولید

جو دامی بندرانزلی چه برتری هایی دارد؟

جو دامی بندرانزلی چه برتری هایی دارد؟

جو مرغوب بندرانزلی محصولی است که مطابق با آخرین استاندارهای روز کشاورزی در زمینه تولید جو و غلات و با استفاده از بذر باکیفیت تولید می‌گردد. این جو نسبت به سایر محصولات وارداتی دارای امتیازات و برتری‌های خاصی است که باعث شده در صنعت دام و طیور و صنعت تولید نهاده و کنسانتره مورد توجه قرار بگیرد و به عنوان یکی از بهترین اجزا نهاده‌های دامی، بخش مهمی از املاح و فیبر مورد نیاز دام را تامین نماید.

مهمترین برتری جو بندر انزلی نسبت به سایر محصولات مشابه پر محصول بودن این جو است. جو بندر انزلی از بذری باکیفیت کشت می‌شود و به همین علت دارای حداکثر میزان بازدهی در تولید است و سالانه مقادیر بالایی از این جو، از مزارع بندر انزلی برداشت می‌شود. این امر موجب شده است که علاوه بر صرفه اقتصادی برای کشاورز، خریداران عمده نیز به دلیل بالا بودن حجم محصول، جو را با قیمت ارزان تهیه کنند.

برتری دیگر جو مرغوب و درجه یک بندر انزلی نسبت به محصولات دیگر این است که دارای کیفیت ممتاز و کمترین میزان آفت است. این امر هدر رفت محصول را به حداقل ممکن می‌رساند و محصولی تازه و درجه یک وارد چرخه تولید می‌شود. در کنار این مزایا، برتری‌هایی مانند دسترسی آسان به مراکز فروش و امکان خرید به شکل آنلاین را نیز می‌توان نام برد.

5 ویژگی منحصر بفرد جو دامی مرغوب

5 ویژگی منحصر بفرد جو دامی مرغوب

جو دارای ارقام مختلفی است و بسته به نوع کشت، منطقه تحت کشت، نوع بذر و مواردی مانند میزان استفاده از کود و سموم کشاورزی در سطوح کیفی مختلفی عرضه می‌شود. پس ما انواع مختلفی از جو مرغوب و جو با درجه کیفی یک، دو و سه را در بازار داریم که در زمان خرید باید به این اختلاف کیفی توجه شود. جو دامی ممتاز دارای مشخصه‌هایی است که آن را از محصولات دیگر متفاوت می‌کند.

5 ویژگی منحصر به فرد جو دامی مرغوب:

  1. جو دامی مرغوب دارای دانه پُر، حجیم و دارای اندازه متوسط تا بزرگ است. اندازه و سایز دانه جو مرغوب کاملا در مقایسه با جو درجه پایین، بزرگتر است.
  2. جو مرغوب دامی دارای رنگ زرد و شفاف است. جو رنگ تیره یا قهوه‌ای ندارد و تازگی محصول از روی رنگ ویژه آن مشخص است.
  3. جو درجه یک فاقد آفت است. آفت زدگی یکی از مشکلات رایج در حوزه تجارت انواع غلات است که باید به آن توجه شود. جو ممتاز فاقد هرگونه آفت، حشره زدگی و لکه‌های تیره است.
  4. جو تازه و مرغوب دارای بوی طبیعی است و بوی ماندگی یا کهنگی ندارد.
  5. جو مرغوب در بسته‌بندی کیسه‌ای مناسب عرضه می‌شود.

صادرات کلی جو دامی بندرانزلی بصورت کیسه ای

صادرات کلی جو دامی بندرانزلی بصورت کیسه ای

صادرات جو دامی بندر انزلی بصورت کیسه ای و در سطح عمده و کلی به دلیل کیفیت بالای این جو در سال‌های اقتصادی اخیر افزایش داشته است و بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس خواهان جو مرغوب ایرانی بوده‌اند. این امر موجب شده مراکز بیشتری فعالیت خود را در زمینه گسترش تجارت و صادرات این محصول افزایش دهند.

در این بین، بازار فروش و پخش مستقیم نیز توانسته است با ایجاد بازار مالی اینترنتی، مشتریان بسیاری را از کشورهای مختلف جذب نماید. این بازار علاوه بر تضمین کیفیت جو دامی، محصول را در مقادیر بالا از طریق مرزهای قانونی کشور به مناطق مختلف جهان ارسال می‌کند و نقش مهمی در معرفی غلات ایرانی به بازارهای جهانی داشته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *