یکی از غلات های پر طرفدار در بین غذای روزانه دام ها جو نام دارد. جو خواص بسیاری دارد که می تواند به راحتی نیم بیشتری از نیاز های روزانه ی بدن هر دام نسبت به مواد معدنی و ویتامین ها را تامین کند. ما امروز در این مطلب قصد داریم درمورد خرید ویژه جو دامی ایرانی بسته بندی شده و مواردی پیرامون این گیاه فوق العاده صحبت کنیم و به شما راه هایی برای خرید جو با کیفیت و دارای قیمت مناسب را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید و اگر سرپرست انواع دام ها هستید، به هیچ عنوان خرید ویژه جو دامی را از دست ندهید.

خرید ویژه جو دامی ایرانی بسته بندی شده

علت تفاوت قیمت جو دامی داخلی با خارجی

علت تفاوت قیمت جو دامی داخلی با خارجی از لحاظ ماهیت غلات، جو دامی داخلی تفاوتی با جو دامی خارجی ندارد. هر دو به یک اندازه کیفیت دارند و هر دو دارای یک خواص مشترک. پس علت تفاوت قیمت جو داخلی با خارجی چه می تواند باشد؟

جو دامی داخلی، زمانی که از زمین های کشاورزی برداشت شده و به دامداری ها ارسال می شود، به صورت فله انجام شده و گاه نیز توسط انواع ماشین های باربر انجام می شود. اما جو دامی خارجی، بسته بندی می شود. بسته بندی نیز دارای وقت و هزینه ی بیشتر و همچنین استفاده از نیروی انسانی بیشتر است و تمامی این موارد بر روی قیمت محصول تاثیر می گذارد.

علاوه بر این موارد، زمانی که جو بسته بندی شده را به ایران ارسال می کنند، هزینه ی ارسال نیز بر روی قیمت محصول نهایی تاثیر می گذارد. پس در یک جمع بندی کامل می توان گفت جو دامی داخلی و خارجی به لحاظ کیفیت با یک دیگر تفاوتی ندارند اما موارد پیرامون به هنگام بسته بندی و ارسال آن باعث تغییر یافتن قیمت آن می شود.

حال نگاه کوتاهی نیز به خواص جو در تغذیه دام ها بی‌اندازیم:

  • جو می تواند نیاز دام ها به پروتئین مورد نیازشان را براورده کند.
  • کربوهیدرات موجود در جو باعث بهبود دستگاه گوارش دام ها می شود.
  • چربی مورد نیاز دام ها توسط جو تا حدودی تامین می شود.

3 ویژگی بارز جو دامی ایرانی برای صادرات

3 ویژگی بارز جو دامی ایرانی برای صادرات محصولاتی که برای صادرات تولید می شوند باید تمامی کیفیت های لازم را برخوردار باشند تا بتوان به عنوان یک محصول عالی برای صادرات آماده شوند. در این قسمت می خواهیم 3 ویژگی بارز جو دامی ایرانی برای صادرات را ارائه دهیم:

  1. جو دامی ایرانی اگر با ساقه برای صادرات تهیه شده باشد، باید کامل ساقه های خشک باشد و به اصطلاح پوک باشند. اگر دام از ساقه های خشک نشده و تازه مصرف کند، احتمال مبتلا شدن به بیماری های مختلف دستگاه گوارشش بالا می رود.
  2. اگر جو دامی به صورت دانه برای صادرات تهیه شده باشد، دانه ها باید کاملا از یک دیگر تفکیک شده و به صورت کاملا خشک شده در کیسه هایی که رطوبت را به خود جذب نمی کنند قرار گرفته شوند.
  3. و در آخر، اگر جو دامی به صورت آرد شده برای صادرات تهیه شده باشد، به صورت بسته بندی شده به کشور های مختلف ارسال می شود. آرد باید قبل از بسته بندی شدن کاملا الک شده تا ناخالصی های آن جدا شود.

صادرات کلی جو دامی ایرانی 10 کیلویی

صادرات کلی جو دامی ایرانی 10 کیلویی صادرات جو ایرانی از دیر باز تا به امروز دارای رونق بسیاری است زیرا خاک موجود در کشور عزیزمان ایران برای کشت و برداشت جو بسیار حاصلخیز است. جو دامی ایرانی، در اندازه های مختلف برای صادرات آماده می شوند مانند بسته بندی های 10 کیلویی و ….

جو 10 کیلویی، بیشتر نوع بسته بندی شده ای است که برای صادرات آماده شده و ارسال می شود. بسته بندی های صادراتی نیز باید دارای ویژگی های بارزی مثل استحکام کافی، مقاومت در برابر نور خورشید و یا باران.

همچنین شما می توانید به راحتی برای دام های خود این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و مواد معدنی مورد نیاز بدن آن ها را تامین کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *