حبوبات شامل نخود، عدس، ماش، لوبیا و … می باشند که به دلیل ارزش غذایی بالا جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانواده ها دارند. یکی از پر مصرف ترین انواع این محصول نخود می باشد که در غذاهای مختلف مانند: آش، فلافل، آبگوشت و در تهیه کنسروها مورد استفاده قرار می گیرد. امکان خرید نخود سفید ریز به صورت عمده و با کیفیتی عالی به صورت آنلاین از همین شرکت برای مشتری فراهم می باشد.

خرید نخود سفید ریز به صورت عمده

خاصیت ضد سرطانی نخود ریز

خاصیت ضد سرطانی نخود ریز خاصیت ضد سرطانی نخود ریز باعث شده که این محصول توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و فروش بالایی داشته باشد. نخود به علت دارا بودن ترکیبات معدنی و املاح مغذی همچنین فیبر و ویتامین باعث پیشگیری از انواع سرطان دستگاه گوارش همچنین سرطان در زنان در سنین بعد از یائسگی می شود.
نخود به علت داشتن پروتئین گیاهی از پوکی استخوان جلوگیری می کند. این محصول سرشار از ویتامین بی بوده که مانع از ریزش مو می شود همچنین به دلیل دارا بودن فیبر در کنترل و تنظیم قند خون مؤثر بوده و چربی مضر خون را کاهش می دهد.
نخود حاوی آهن بوده که برای رفع کم خونی بسیار مفید است.  با مصرف این محصول به تقویت عضلات و ماهیچه ها کمک می کنید همچنین برای برطرف کردن اسهال نیز گزینه مناسبی است. برای از بین بردن نفخ و پخت بهتر می توانید آن را 24 ساعت قبل از پخت در آب خیسانده و در طی این مدت مرتب آب آن را عوض کنید همچنین هنگام پخت می توانید از ادوبه های یی نظیر زیره و یا نعناع استفاده نمایید.

قیمت عمده نخود ریز سفید

قیمت عمده نخود ریز سفید قیمت عمده نخود ریز سفید بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جزئی این محصول است و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی می کنند و با کمترین هزینه بهترین نخود را تهیه می کنند همچنین عمده فروشی نخود نیز در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از محصول خود را به فروش می رساند.
نخود در استان های مختلف کشور از جمله همدان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان با بهترین کیفیت کشت و پرورش می یابد. نخود در آب و هوای سرد با کیفیت بسیار خوبی رشد می کند. این محصول دارای سایزهای مختلفی است و در سایز ریز، متوسط و درشت تولید و ارائه می گردد که هر کدام از این نخودها دارای کاربرد خاصی می باشند. نخود پس از برداشت از مزارع باید وارد کارخانه تولیدی شده تا آنجا ضایعات و ناخالصی ها از آن به وسیله دستگاه های پیشرفته جدا سازی شده و پس از تمیز شدن وارد قسمت بسته بندی شده و در آنجا در بسته هایی محکم و استاندارد قرار داده شده و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *