برای خرید مستقیم نخود سفید صادراتی که یکی از بهترین انواع نخود های موجود در بازار می باشد می توانید از طریق مراکزی که به صورت عمده به فروش این محصولات می پردازند با بهترین قیمت موجود در بازار اقدام به خرید کنید، این نخود ها به خاطر اینکه دانه های درشتی دارند از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و علاوه بر استقبال گسترده در بازار داخلی، در بازار های خارجی هم مشتریان و طرفداران زیادی دارند.

خرید مستقیم نخود سفید صادراتی

خواص نخود از منظر طب سنتی

خواص نخود از منظر طب سنتی در طب سنتی و اسلامی سفارش زیادی به مصرف نخود شده است، نخود هم برای کودکان و هم برای مادران باردار بسیار مفید است. نخود سفید دارای طبع گرم می باشد، تقویت کننده معده است و برای رفع مشکلات صفرا مفید است. مصرف نخود باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن می شود، همچنین برای کم کردن کلسترول و وزن و بهبود دیابت بسیار مفید است و به رشد استخوان ها هم کمک می کند.

نخود سبز امروز یکی از محبوب ترین انواع حبوبات در بین خانواده های ایرانی است که نه تنها برای تهیه غذاهای سنتی بلکه برای طبخ انواع فست فود و غذاهای سرد مانند سالاد اولویه نیز کاربرد فراوانی دارد.

نخود یک منبع سرشار از ویتامین ها، فیبر، مواد معدنی مانند آهن، سدیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، لیتیوم، بور، مس و پروتئین ها و اسید های آمینه مهم مانند اسید مالیک، اسید استیک و اسید اگزالیک می باشد و می توان در رژیم های گیاه خواری به جای گوشت از آن استفاده کرد. برای رفع چین و چروک صورت مفید است و به خاطر وجود پروتئین های زیاد در جلوگیری از سرطان موثر می باشد و همچنین به حفظ سلامت قلب کمک می کند. مصرف آب نخود پخته شده به همراه نمک برای برطرف کردن عفونت های ریه مفید است و خلط آور است و به باز شدن مجاری تنفسی کمک می کند.

مراکز عرضه نخود سفید صادراتی

مراکز عرضه نخود سفید صادراتی برای خرید نخود سفید درشت که بیشتر برای صادرات استفاده می شود می توان از طریق مراکز عرضه نخود به صورت عمده استفاده کرد، این نخود ها به خاطر اینکه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند جهت صادرات به بیشتر کشورهای آسیایی و اروپایی از آنها استفاده می شود. بهترین نخود سفید موجود در بازار ایران در استان کرمانشاه تولید می شود و نخود سفید این منطقه به خاطر اندازه درشتی که دارد در مراکز عرضه نخود سفید صادراتی به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسد. بازرگانی داهات بوکان انواع با کیفیت نخود سفید را به شما ارائه می کند.

گیاه نخود سبز پاک شده 1401 را می توان در بیشتر فصول کاشت حتی در زمستان و سرما و در تابستان و گرما تقریبا در همه فصل ها می توان از آن بهره مند شد.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها جهت یک خرید مطمئن استفاده کنید. با توجه به افزایش قیمت ارز در چند سال اخیر صادرات نخود سفید می تواند حاشیه سود خوبی را برای تجار فعال در حوزه حبوبات به همراه داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *