خرید مستقیم جو دامی ایرانی از تولیدکننده را می توان از طریق سایت های آنلاین اینترنتی مربوط به واحد های تولیدی، در بهترین سطح کیفی انجام داد به نحوی که در این روش نیازی به حضور مشتری نیست بلکه او می تواند خرید جو دامی را به شکل مستقیم و بدون واسطه انجام دهد و در نهایت با سفارش حجم جو بسته بندی و واریز وجه آن، محصول خریداری شده را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرد.

خرید مستقیم جو دامی ایرانی از تولیدکننده

کاربرد جو دامی ایرانی در کنسانتره

کاربرد جو دامی ایرانی در کنسانتره کنسانتره یکی از بهترین و ارزش مند ترین خوراک ها برای تغذیه دام ها به شمار می رود که شامل تفاله ها و غلاتی مانند جو می باشد. این نوع خوراک بسیار مقوی و در رشد و پرورش دام ها نقش اساسی دارد و به خوبی می تواند در میزان شیر و تقویت توده پروتئینی دام ها اثر مثبت بگذارد.

استفاده از جو در این خوراک به عنوان اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن بسیار مفید می باشد زیرا جو در ترکیبات خود حاوی کالری زیادی است که می تواند برای دام انرژی خوبی فراهم آورد و به دام کمک کند تا با این انرژی ذخیره شده، به راحتی بچرد و ویتامین های مفید را جذب کند.

علاوه بر این کاربرد جو در تهیه کنسانتره یا همان کنسانتره جو دامی به این حیوانات کمک می کند تا نحوه هضم راحت تری داشته باشند و بتوانند در کم ترین زمان و به طور صحیح، پروتئین و گوشت بهتری داشته باشند تا مصرف کنندگان از آن استفاده کنند. هم چنین این ماده در نحوه و میزان شیر دهی دام ها تاثیر دارد و باعث می شود تا دام ها شیر بیشتر و مقوی تری تولید کنند زیرا ترکیبات جو باعث می شود تا غدد شیر دهی تحریک شوند و در نهایت باعث افزایش شیر می شود.

پارامترهای تعیین کننده کیفیت جو دامی ایرانی

پارامترهای تعیین کننده کیفیت جو دامی ایرانی جو دامی ایرانی یکی از محصولات پر درآمد و ارزش مند در کشاورزی است که سالیانه در حجم وسیعی در مزارع اکثر نقاط کشور کاشته و برداشت می شود. این محصول مهم ترین بخش خوراک دام ایران را تشکیل می دهداز این رو باید از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد به عبارتی کیفیت لازم را داشته باشد.

از پارامتر های تعیین کننده کیفیت جو دامی ایرانی می توان به شرایط برداشت و نحوه کشت آن اشاره کرد که در این زمینه باید کلیه شرایط جهت رشد مطلوب جو فراهم باشد تا محصولات به خوبی رشد کنند و به بار نشیند. چنان چه یکی از عوامل رشد نظیر آبیاری، نور، کود، خاک مناسب و … به حد کافی مورد نیاز گیاه نباشد، محصول برداشت شده کیفیت لازم را نخواهد داشت.

از دیگر پارامتر های تعیین کننده در کیفیت جو، محیط نگهداری جو است که باید عاری از هر گونه رطوبت و هم چنین خنک باشد تا جو ها بر اثر انباشته شدن کپک نزند و یا این که بر اثر نم و رطوبت دوباره جوانه نزند و کیفیت خود را از دست دهد.

عرضه عمده جو دامی ایرانی بسته بندی شده

عرضه عمده جو دامی ایرانی بسته بندی شده شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه توزیع و عرضه عمده جو دامی ایرانی بسته بندی شده در حجم وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند. این واحد ها در سطح بازار به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب و هم چنین عرضه مناسب و مطلوب محصولات کشاورزی، از اعتبار و محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار شده اند از این رو محصولات عرضه شده آن ها با استقبال زیادی شده است که این امر سطح درآمد آن ها را افزایش داده است.

عرضه عمده جو با قیمت مناسب و ارزان تری صورت می‌ گیرد زیرا کلیه هزینه های انجام شده در روند تولید آن بر حجم زیادی از محصولات تقسیم می شود از این رو سطح قیمت آن را کاهش می دهد که این امر بیشتر به دلیل این است که محصول به صورت عمده در بازار سراسر کشور ها پخش می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *