نخود دوخان درجه یک یکی از انواع نخود می باشد که دارای اندازه درشت تری نسبت به انواع دیگر می باشد و بیشتر به عنوان نخود آبگوشت معروف است. خرید عمده نخود دوخان را می توان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تولید کننده آن و یا مراکز فروش حبوبات انجام داد که این خرید عمده مزایای خوب یعنی تخفیف ویژه را برای خریدار به همراه دارد. 

خرید عمده نخود دوخان درجه یک

خواص بی نظیر نخود برای زیبایی پوست

خواص بی نظیر نخود برای زیبایی پوست نخود درجه یک نه تنها به عنوان یک ماده غذایی بلکه به عنوان یک ماده طبیعی روی زیبایی پوست هم تاثیر فراوانی دارد که از جمله خواص بی نظیر نخود روی پوست می توان چنین بیان کرد که به دلیل داشتن منیزیم فراوان در جوان سازی پوست موثر بوده همچنین به خاطر وجود ویتامین ها و روی از پوست در برابر نور خورشید و اشعه محافظت می کند و یک سم زدای قوی است، از نخود به عنوان یک لایه بردار مفید برای پوست زیاد استفاده می شود و در درمان جوش و آکنه خیلی تاثیرگذار واقع شده است که برای این منظور از آرد نخود به عنوان یک ماسک طبیعی استفاده می کنند گفتنی است که علاوه بر ویژگی های نخود روی پوست دارای خصوصیات مفید دیگری هم برای سلامت بدن می باشد.
انواع نخود صادراتی معمولا دارای اندازه درشت و کیفیت بالایی هستند و چون در کشور ما در بسیاری از مناطق تولید نخود به میزان انبوهی وجود دارد لذا همواره بخشی از انواع این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود. از نخود برای پخت غذا های مختلفی استفاده می شود که از بین این غذاها آبگوشت و فلافل معروف ترین هستند که در بین همه مردم استفاده می شوند امروزه استفاده از نخود برای تهیه فلافل به مقدار زیادی می باشد به گونه ای که تولید ساندویچ فلافل به یکی از مشاغل آزاد پردرآمد تبدیل شده است و طرفداران زیادی دارد.نخود یکی از حبوبات می باشد که به طور کاملا طبیعی رشد می کند و برای تولید آن از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود به همین دلیل سرشار از خواص مفید می باشد.

فروش مستقیم نخود دوخان درجه یک

فروش مستقیم نخود دوخان درجه یک فروش مستقیم نخود دوخان در مراکز زیادی در سراسر کشور انجام می گیرد ولی آن طور که مشخص شده است چون کرمانشاه قطب تولید نخود دوخان است لذا بیشترین فروش مربوط به این استان است. برای تهیه نخود باید به مراکز فروش حبوبات مراجعه شود که در این مراکز انواع گونه های نخود موجود است ولی در بین آنها نوع دوخان به دلیل اندازه درشت و پزا بودن آن فروش بهتری دارد البته باید دقت داشت که قیمت بالاتری هم دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *