خرید عمده نخود آجیلی و نخود سبز در بازار اعلا از اهداف بسیاری از مشتریان می باشد چون قیمت های کلی یا بدون واسطه بسیار باصرفه و مناسب بوده و مورد توجه قرار گرفته است. مشتری نیز می تواند با این روش خرید کردن بر هزینه های اولیه خود کاسته و بر سود خود نیز بیفزاید و از خرید خود نیز رضایتمندی کاملی داشته باشد.

خرید عمده نخود آجیلی اعلاء

کمک به کنترل اشتها با مصرف نخود

کمک به کنترل اشتها با مصرف نخودکنسرو نخود فرنگی به کنترل اشتها کمک می کند چون دارای فیبر و پروتئین بوده و سبب کاهش فرایند هضم شده و هورمون های کاهش اشتها را نیز افزایش خواهد داد. همچنین فیبر و پروتئین آن اثرات پر کنندگی داشته که کالری را در بدن کم می کند و لذا بهترین جایگزین پروتئین حیوانی نیز می باشد.

نخود پروتئین زیادی دارد که در سلامت استخوان ها، کنترل وزن و حفظ قدرت عضلات نقش موثری داشته است و علاوه بر آن قند خون را نیز کاهش می دهد. لذا فیبر آن برای سلامت گوارش مفید بوده و سبب افزایش باکتری های سالم در روده می شود که از سرطان روده پیشگیری خواهد نمود.

نخود دارای پتاسیم و منیزیم بالایی بوده که عملکرد قلب را بهبود می بخشد و تنظیم کننده فشار خون می باشد که به دلیل داشتن ویتامین ب، بوتیرات و ساپونین خاصیت ضد سرطانی دارد. همچنین دارای فولات است که برای زنان باردار مفید می باشد چون به رشد جنین کمک خواهد نمود.

نخود دارای مولیبدن است که پاک کننده کبد بوده و سنگ کلیه را برطرف می کند و جهت درمان عفونت های قارچی نیز بکار می رود.

شرکت تولیدی نخود آجیلی مرغوب

شرکت تولیدی نخود آجیلی مرغوب شرکت تولیدی نخود آجیلی مرغوب در کار عرضه بدون واسطه و عمده این محصول در سراسر کشور است که به دلیل ارائه قیمت های مناسب و کیفیت های اعلا محبوبیت زیادی دارد. این محصول از گونه نخودهای درشت و درجه یک انتخاب می شود که اندازه های یکدست و رنگ زردی دارد.

نخود آجیلی گونه ای مرغوب است که با آن نخودچی تهیه می شود و به عنوان میان وعده استفاده می شود که از طرفداران زیادی در بین تمام سنین برخوردار بوده و به عنوان تنقلاتی سالم به شمار می رود. نخود آجیلی اکثرا دارای دانه های صاف و گرد است که برای تهیه نخودچی نمونه های سالم و درشت آن انتخاب می شود.

از نخود آجیلی آرد نخودچی نیز تهیه می شود که مصارف زیادی دارد به همین دلیل این دانه مورد توجه زیادی قرار گرفته است، این محصول از گذشته های دور مورد توجه قرار گرفته و امروزه نیز مصارف بالایی دارد، لذا طعم خوشمزه و مورد پسند آن نظر همگان را به خود جلب نموده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *