امروزه نژادهای خاصی از گاو گوشتی در کشور موجود است که برای استفاده از حداکثر ظرفیت و توان تولیدی آنها باید از خوراک مناسب استفاده شود. این خوراک می تواند تامین کننده همه نیازهای این گاوها بوده و آنان را در زمان مورد نظر به وزن دلخواه برساند. خرید عمده خوراک گاو گوشتی از فروشنده معتبر این محصول در کشور انجام می شود و خریداران می توانند این خوراک را به صورت فله شده و در کیسه های پلی اتیلنی مخصوص برای هر نقطه از کشور درخواست کنند.

خرید عمده خوراک گاو گوشتی

بهترین خوراک گاو گوشتی چیست؟

بهترین خوراک گاو گوشتی چیست؟

بهترین انواع خوراک گاو گوشتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از بقیه انواع خوراک های مشابه متمایز می کند. این خوراک دارای آنالیز غذایی مشخصی است که خریداران به آن دسترسی دارند و می ‌توانند از مواد مغذی موجود در آن به طور کامل باخبر شوند.

این خوراک دارای مقادیر مناسبی از انرژی و پروتئین است و تعادل بین انرژی و پروتئین در آن به مقدار زیادی رعایت شده است و ترکیب اسیدهای آمینه، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در این محصول متناسب با نیاز دام گوشتی است و به این ترتیب می ‌تواند یک مکمل غذایی ویژه برای خوراک های علوفه ای باشد.

این خوراک اغلب به صورت پلت ارائه می ‌شود و اندازه پلت ها را با توجه به سن می تواند کوچک و بزرگ باشد. در بهترین این خوراک از موادی همچون ملاس برای خوش طعم کردن این محصول استفاده می ‌شود تا به این ترتیب گاو مقدار بیشتری از آن را مصرف نماید. این محصول از نظر بافت دارای استحکام مناسبی است و ریختن آن در آخور باعث شکستگی و خرد شدن آن نمی شود.

فروش خوراک گاو گوشتی ارزان قیمت

فروش خوراک گاو گوشتی ارزان قیمت فروش خوراک گاو گوشتی با قیمت ارزان توسط فروشنده این محصول در کشور انجام می شود. این فروشنده بهترین انواع این خوراک مخصوص گاوهای گوشتی را با اطمینان از کیفیت و ارائه آنالیز غذایی آن به خریداران عرضه می ‌کند.

فروش به صورت عمده است و کسانی که در زمینه پرورش گاو گوشتی فعالیت دارند یا خرید و فروش انواع کنسانتره و خوراک دام را انجام می دهند می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت بدون واسطه از این فروشنده خریداری کنند تا در اسرع وقت به آدرس آنها با کمترین هزینه حمل و نقل ارسال گردد.

فروش خوراک از طریق همین وب سایت انجام می گیرد و بنابراین بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداران می توانند ثبت سفارش خود را انجام دهند. خرید از این وب سایت دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله این که خریدار می تواند از قیمت خوراک گاو به طور کامل آگاه خواهد ‌شد و این که در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی قابل توجهی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *