یکی از نیاز های عمده دام پروری تهیه خوراک مناسب برای دام می باشد که انواع مختلفی دارد. خوراک دام پرواری برای پروار کردن دام برای افزایش شیر لازم و ضروری می باشد. خرید عمده خوراک گاو با قیمتی مناسب صورت می گیرد و خرید عمده شامل تخفیف های ویژه ای می باشد که مشتری می توان از آن بهره ببرد. با خرید عمده می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید و نیازی به رفت و آمد و حمل بار نخواهید داشت.

خرید عمده خوراک دام پرواری گاو

آشنایی با انواع خوراک دام پرواری

آشنایی با انواع خوراک دام پرواری انواع خوراک دام پرواری به چند دسته تقسیم می شوند که برای آشنایی بهتر با آنها به طور مفصل در مورد آن صحبت می کنیم.
خوراک دامی که از گذشته باب بوده است علوفه و کاهی است که همه ساله بعد از برداشت گندم در سوله ها ذخیره می شود اما این خوراک برای پروار کردن دام مناسب نمی باشد و به تنهایی نیازهای بدن دام را بر طرف نمی کند به همین علت دانشمندان برای رفع این مشکل شروع به تولید کنسانتره های مناسبی کرده اند که آنها نیز به دو دسته تقسیم می شوند.

  • کنسانتره های معمولی که از ذرت و جو و کندم و گلوتن و.. تولید می شوند این محصول اگر چه از علوفه های همچون یونجه و کاه مقوی تر هستند اما برای پروار کردن دام کارایی لازم را ندارند.
  • کنسانتره استارتر یکی از بهترین کنسانتره ای است که امروزه تولید شده است که در تولید آن از گلوتن ذرت، نمک و مقداری چربی به علاوه مواد خوراکی مجاز استفاده شده، با گنجانده شدن این محصول در نوبت غذایی دام حاصل کار عالی خواهد بود.

دام پرواری هزینه های نگهداری سنگینی دارد و زمان زیادی را باید برای این کار صرف نمود اما می توان با دادن کنسانتره های مجاز و بهداشتی به این دام ها زودتر به هزینه های اولیه رسید و سود قابل توجهی را به دست آورد.

فروش خوراک دام پرواری عمده

فروش خوراک دام پرواری عمده فروش خوراک دام به صورت قرص یا به صورت پودری است که همراه با غذای دام به آنان خورانده می شود و هر دام سبک و سنگینی مانند اسب، گاو، گوساله، بز، گوسفند و … را می توان با این خوراک تغذیه نمود به همین علت فروش این خوراک به شدت در حال افزایش می باشد.

فروش خوراک دام به صورت تضمینی می باشد و حتی این افراد می توانند از مشاوران فروش برنامه های غذایی را تهیه کنند و طبق آن خوراک را به دام بدهند. خوراک دام به صورت عمده و به صورت آنلاین بوده و مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری مقدار زیادی از این خوراک را سفارش داده و با قیمتی عالی آن را بخرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *