شرکت ارائه کننده انواع خوراک دام ویژه گاو شیری باید توجه کنند که خوراکی تهیه و عرضه کنند که دارای کیفیت استاندارد باشد و ترکیبات مناسبی برای رشد مناسب دام ها داشته باشند. جهت آشنایی با کارخانه های تولید کننده دام شیری و خرید خوراک دام بهتر است به اینترنت رجوع کنید و با شیوه تولید و خرید آن ها آشنا شوید.

خرید خوراک دام ویژه گاو شیری عمده

خوراک دام ویژه گاو شیری چیست؟

خوراک دام ویژه گاو شیری چیست؟ یکی از مواد با ارزش موجود در خوراک دام شیری، پودر کلسیم کربنات است. این پودر یکی از انواع مرسوم و البته مناسب ترین مواد معدنی جهت تامین ماده کلسیم لازم جهت موجودات زنده است که به صورت پودر استفاده می گردد. این محصول سبب بالا بردن کیفیت و البته مقدار شیر و بالا بردن میزان رشد دام می گردد. کلسیم جزو یکی از مواد اصلی برای رشد استخوان ها است و استفاده از آن یک مورد مهم در پرورش و نگهداری مناسب گوساله های شیری جوان می باشد.

این را بدانید که اگر مقدار کلسیم دریافتی بدن دام کم باشد، میزان رشد گوساله ها به صورت قابل ملاحظه پایین می آید و بیماری هایی مثل نرمی استخوان، شکستگی های مختلف و ضعف اسکلت به وجود می آورد. در کشور ما فروش خوراک دام سود خوبی دارد.

ولی امروزه پودر کربنات کلسیم جایگزین خوبی جهت این مواد است چون آن ها حاوی آلودگی های گوناگونی بودند و یا کپک می زدند که به خاطر آن دام گرفتار مسمومیت می شد. از کربنات کلسیم دامی جهت رشد مناسب دام هایی مثل گاو، گوسفند و بز استفاده می گردد.

آشنایی با برخی از ویژگی های خوراک دام:

  • تقویت کردن اسکلت حیوان ها و پیشگیری از ایجاد نرمی و شکستن استخوان های دام
  • جلوگیری از ایجاد انقباضات و گرفتگی عضلات بدن حیوان
  • بهبود کار آنزیم ها و هورمون های بدن دام و طیور
  • بالا بردن وزن و همچنین افزایش دادن میزان سلامت دام
  • بهبود کیفیت شیر گاو

فروش خوراک دام ویژه گاو شیری ارزان

فروش خوراک دام ویژه گاو شیری ارزان

خوراک مرغوب استفاده شده جهت تامین غذای دام شیری با ترکیبات و وزن های مختلفی تهیه گردیده است و به سبب داشتن کیفیت بالا، سبب بالا بردن کیفیت گوشت و شیر دام ها می شود. از اینرو می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید این خوراک از شرکت ها و مراکز فروش معتبر نمود.

فروش عمده خوراک دام شیری توسط شرکت های تولید کننده خوراک، باعث کمتر شدن هزینه های تمام شده برای خریدار شود. ولی خریداران باید در نظر داشته باشند که کیفیت را فدای کمیت نکنند و علاوه بر پایین بودن قیمت، به کیفیت خوراک هم توجه ویژه ای کنند تا سلامت بدن دام ها حفظ شود و به خطر نیفتد.

قیمت خوراک دام روز به روز در حال افرایش است. فروش خوراک دام ارزان قیمت، امروزه مورد استقبال مسئولان دامداری ها قرار گرفته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *