کشور ما از تولیدکنندگان اصلی در زمینه گندم و جو در سراسر جهان است. یکی از انواع اصلی تولیدات جو، جو دامی درجه یک است. افراد برای خرید این نوع جو در تناژ بالا می توانند به راحتی به مراکز توزیع و انبار گندم و جو و یا تولیدکنندگان مراجعه نمایند و آن را خریداری کنند.

خرید جو دامی درجه یک در تناژ بالا

فواید جو دامی برای تقویت دام ها

فواید جو دامی برای تقویت دام ها

استفاده از جو به عنوان یک ماده غذایی جهت تامین انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن انواع دام از دیرباز رواج داشته است. جو دامی دارای پروتئین، متیوتین، لیزین، سیستئین و تریپتوفان، اسیدهای آمینه لیزین و ویتامین های E، D، A و مواد معدنی چون کلسیم به صورت بسیار متناسب و تاثیرگذار بر بدن دام است و به دلیل سرعت تخمیر خوبی که در دستگاه گوارش دام ها دارد جذب مواد مغذی میکروبی در گوسفندنان و سایر دام ها انجام می شود.

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، نخود دارای مواد مغذی بسیاری است که برخی از آن ها برای سلامت بدن ضروری هستند و به همین علت، نخود را می توان در بسیاری از رژیم های غذایی یافت.

البته جو دامی انواع و اقسامی دارد، بهترین و موثرترین آن جو درجه یک است که اکثر دامداران سعی بر این دارند که همیشه سفارش جو دامی مرغوب را داشته باشند تا تاثیر آن بر بدن دام را بطور کاملا مشهود مشاهده نمایند زیرا باعث وزن گیری بره های پرواری و همچنین وزن گیری میش آبستن می شود از این رو در دامداری باید تغذیه دام ها مناسب باشد که در این بین یکی از مواد غذایی اصلی دانه جو است که باید با مشورت با دامپزشک، متخصص تغذیه دام و افراد صاحب تجربه ،به مقدار استاندارد به دام ها داده شود تا فقط نتایج مفید آن را در پرورش دام مشاهده کرد .

راهنمای تهیه جو دامی درجه یک

راهنمای تهیه جو دامی درجه یک

جو دامی انواع و اقسام‌ مختلفی دارد، بهترین گونه جو دامی، نوع درجه یک آن است. جو درجه یک مخصوص دام باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا نتیجه مطلوب را روی بدندام بگذارد و هم اینکه هیچ آسیبی بر سلامت دام نزند.

جو دامی درجه یک باید دانه های پر، کشیده و دوطرف دانه جو بدون زایده و صاف باشد تا دام در هنگام جویدن، بلع و گوارشتیز نباشد و به دستگاه گوارش آن آسیب نزند.

نخود فله ای کرمانشاه برای سلامت قلب مفید است که خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد و گوارش را بهبود می دهد.

بعضی از نمونه های جو نامرغوب معمولا بر اثر روش های نگهداری ضعیف دچار آفت، قارچ و زدگی می شوند که برای سلامت دام بسیار مضر است و حتی ممکن است باعث مرگ آن نیز بشود، از این رو افرادی که تمایل به خرید جو دامی دارند باید این نکته را در نظر بگیرند که روش انبار داری افراد توزیع کننده صحیح باشد و هیچ آسیبی بر ظاهر جو وارد نشده باشد و تمام ویژگی های جو دامی درجه یک را دارا باشد.

سفارش جو دامی درجه یک فله ای

سفارش جو دامی درجه یک فله ای

معمولا سفارش جو برای دام در تناژ بالا می باشد، و توزیع کنندگان آن را به صورت فله نگه داری می کنند و به فروش می رسانند.

از این رو خریدار هنگام خرید باید پیگیر جو دامی فله ای باشد. جو معمولا به صورت محلی خرید و فروش می شود و اکثرا کشاورزان و دامداران و افراد واسطه در بازار خرید و فروش آن نقش اصلی را دارند.

افراد برای سفارش جو می توانند به طور مستقیم به کشاورز مراجعه کنند و آن را خریداری کنند یا به عرضه کنندگان اصلی آن مراجعه نمایند و متناسب با نیاز دام شان و قدرت خرید، جو فله را سفارش دهند.

جو دامی فله درجه یک، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد در رقابت خرید و فروش جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است، و بعضی از کشاورزان و تولیدکنندگان تمرکز خود را بر تولید با این محصول گذاشته اند و توانسته اند جو درجه یک را در تناژ بالا تولید کنند و در سیلوهای بزرگ به صورت فله آن را انبار نمایند. از این رو دامداران می توانند با آسودگی خاطر در هر فصل و زمان از سال، به آن ها مراجعه کنند و اقدام به خرید نمایند‌. یکی از ابتکارات خوب تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در این زمینه، امکان خرید و فروش آنلاین است شما می توانید به صورت تضمینی و با آسودگی خاطر به وبسایت فروش این اقلام دامی مراجعه کنید و خرید خود را با ضمانت انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *