جو در مناطقی که آب و هوای معتدل و سرد دارد و همچنین دارای خاک حاصلخیز است که کاشته می شود شهر همدان یکی از شهرهای ایده آل و مناسب برای کشت انواع مخصوصاً جو می باشد جو دامی همدان یکی از مرغوب ترین انواع جو در ایران می باشد این محصول را میتوانید با قیمت عمده مناسب از شرکت تجاری را خریداری نمایید کیفیت جو دامی بسیار بالا بوده و نسبت به قیمت آن عالی می باشد.

خرید انواع جو دامی همدان با قیمت عمده

مقاومت جو نسبت به دمای بالای 23 درجه

مقاومت جو نسبت به دمای بالای 23 درجه دانه جو در مناطقی که آب و هوای معتدل و یا سردسیری دارد بهتر رشد می کند این محصول را می توانید در خاک های حاصلخیز به راحتی کشت نمایید مقاومت جو نسبت به دمای بالای ۲۳ درجه با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن کشت می شود مناسب است جو دامی از کیفیت خوبی در ایران برخوردار است.

مقاومت جو دامی با توجه به فصل کاشت آن متفاوت می باشد جو از لحاظ مقاومت به دما در سه دسته قرار می گیرد بهاره که مقاومت بسیار کمی در مقابل سرما داشته و سریع از بین می رود جوی پاییزه مقاوم‌ترین نوع جو به سرما محسوب می‌شود و بسیار با کیفیت است اما جوی متوسط که نسبت به گرمای بالا و سرمای بالا حساس است بیشتر در مناطق گرمسیر کشت می شود.

استان های خراسان رضوی فارس لرستان همدان و کرمانشاه این محصولات را در سطح گسترده کشت و تولید می کنند البته در استان های دیگر نیز کشت جو صورت می پذیرد ولی استان های نامبرده بیشترین کشت جو در کشور را دارا می باشند.

جو دامی ایرانی به خاطر شرایط مساعد آب و هوایی برای کشت بسیار مرغوب می باشد توصیه می‌کنیم که حتماً از این محصول برای دام های خود استفاده کنید این محصولات به دلیل آن که در کشور خودمان تولید می‌شوند در خاک حاصلخیز تولید می‌شوند و بسیار باکیفیت هستند به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما از جو دامی ایرانی برای دام های خود استفاده کنید.

3 تفاوت اصلی میان جو دامی با گندم

3 تفاوت اصلی میان جو دامی با گندم جو و گندم هر دو برای تغذیه دام ها بسیار مناسب می باشند تفاوت اصلی میان جو دامی با گندم در فصل کاشت آن ها است اولاً جو در فصل گرمتر کاشته می‌شود و گندم در فصل سرد تر رشد می کند بنابراین گندم را در ابتدای زمستان برداشت می‌کنند.

دوم: از تفاوت‌های جو و گندم این است که از جو به عنوان غلات و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد و در خوراک دام استفاده می شود ولی گندم دارای ارزش تجاری بوده و برای تهیه آرد رشته فرنگی خوراک و دیگر مصارف کاربرد دارد.

سوم اینکه: این دو محصول طعم و مزه متفاوت دارند و جو دارای فیبر بالا تر نسبت به گندم می‌باشد و معمولاً استفاده گندم برای تهیه مواد غذایی گسترده تر از جو است حتی رنگ این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت می باشد در هنگام برداشت رنگ گندم قهوه‌ای یا طلایی می باشد اما در هنگام برداشت جو رنگ جو زرد و سفید است.

گندم دارای ارزش تغذیه ای بالا بوده و حاوی پروتئین چربی و کربوهیدرات و انواع ویتامین ها می باشد به طور خلاصه در فصل گرما برداشت می‌ شود، از جو بیشتر برای ساختن الکل و و خوراک دام استفاده میشود ولی از گندم بیشتر برای آرد نان و تهیه بیسکویت و کیک استفاده میشود.

فروش جو همدان توسط شرکت های تجاری معتبر که در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارند صورت می پذیرد این شرکت ها انواع مختلف دانه های غلات را به صورت حضوری و یا غیر حضوری در سرتاسر کشور به فروش می رساند برای اینکه بتوانید بهترین جو دامی را خریداری کنید می توانید از شرکت تجاری ما خرید خود را به طور غیر حضوری و مستقیم انجام دهید فروش جو در بازار بسیار پر رونق بوده و این محصول بسیار پرفروش می باشد.

مرکز فروش جو دامی بسته بندی همدان

مرکز فروش جو دامی بسته بندی همدان شرکت تجاری ما یکی از مراکز فروش جو دامی بسته بندی می باشد این شرکت بهترین نوع جو دامی از شهر همدان را در بسته بندی های کیلویی یا فله ای به سرتاسر کشور ارسال می‌کند برای خرید غیر حضوری محصول می توانید با کارشناسان شرکت تجاری ما ارتباط بگیرید و جو دامی همدان را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایید قیمت های ارائه شده توسط این شرکت بسیار مناسب و پایین تر از دیگر شرکت ها می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *