جو دامی باکیفیت با توجه به خواصی که دارد، توسط دامداران تهیه می‌شود و به دام های خود نمونه های با کیفیتی را می دهند که به سلامتی بدن آنها کمک می‌کند.تولید کنندگان جو دامی بندر امام را به صورت عمده و مستقیم به بازار عرضه کرده است و سعی کرده است قیمت‌ها به گونه‌ای باشد که متقاضیان توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

تولید کنندگان جو دامی درجه یک بندر امام

میزان لیزین موجود در جو دامی چقدر است؟

میزان لیزین موجود در جو دامی چقدر است؟ جو،محصولی است که قرن ها برای بشر شناخته شده است. ویژگیهای مفید و تغذیه ای این محصول ، که مورد توجه مصریان باستان ، ژاپنی ها ، هندوها و دیگر مردمان قرار گرفت ، امروزه نه تنها با مشاهده عملی ، بلکه با تحقیقات علمی نیز تأیید شده است.

جو علوفه ای به درستی یکی از مفیدترین اجزای جیره دام محسوب می شود که نه تنها ارزش غذایی بالا ، بلکه مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین ها را نیز ترکیب می کند. جو 12٪ پروتئین ، 55-60٪ نشاسته است. حاوی ویتامین های B1 ، B2 ، C و E ، فسفر ، اسید سیلیسیک و همچنین حاوی لیزین است که معمولاً در غلات وجود ندارد. اسیدهای آمینه موجود در جو به تشکیل پروتئین طبیعی در بدن کمک می کند تری گلیسیرید و توکوترینول به حفظ سطح مطلوب کلسترول خون کمک می کند ، به این معنی که آنها یک اثر درمانی اضافی دارند. کاه جو و خوراک جو نیز توسط کشاورزان مجرب برای تغذیه استفاده می شود ، زیرا سرشار از پروتئین قابل هضم هستند.

بهترین زمان برای تغذیه گاو با جو در دوران بارداری و تولید شیر است. با این حال ، نباید آن را از رژیم غذایی برای بقیه زمان ها حذف کرد ، زیرا ایمنی حیوانات را تقویت می کند ، آنها را مقاوم تر می کند و مقاومت آنها را در برابر بیماری ها افزایش می دهد و گوشتی بودن گاو و دام های کوچک را افزایش می دهد.

صفر تا صد کشت جو دامی بندر امام

صفر تا صد کشت جو دامی بندر امام بهترین مناطق برای کشت جو دامی مناطق کوهپایه هایی با بارش متوسط به بالا می باشد. این مناطق در استان همدان فراوان است. پس ما می توانیم بهترین جو را با توجه به اولین فاکتور یعنی ارتفاع به دست آوریم. به بررسی ملاک های موثر در این زمینه پرداخته می شود.

  • مناطقی که دارای خاک با اسیدیته نزدیک به خنثی باشند بهترین مناطق برای کشت محصول می باشد که این مناطق در ارتفاع های متوسط از دریا تشکیل و به عمل می آید.
  • مناطقی که بارش متوسط حداقل سالانه 250 میلی متر داشته باشند که خاک دارای رطوبت کافی برای عمل آوری محصول باشد. پس ملاک دیگر بارش است که باید به این نکته در انتخاب مناطق دقت کرد.
  • سومین فاکتور در انتخاب مناطق را می توان در کیفیت بذر کاشته شده خلاصه کرد چرا که زمین خوب و آب کافی وجود داشته باشد ولی بذر خوب نباشد پس محصول خوبی نداریم. در مناطق کوهپایه ای بذرها مناسبی به دست می آید که برای کاشت جو دامی فوق العاده است. این بذرها از این مناطق به مناطق دیگر صادر شده و در آن مناطق کشت شده و محصول مورد نظر به عمل می آید.

خرید مستقیم جو دامی بندر امام فله ای

خرید مستقیم جو دامی بندر امام فله ای انواع جو دامی فله ای در این مرکز فروش وجود داشته و مشتریان عزیز می توانند هر نوع از آن را با مشورت کارشناسان خبره ما سفارش دهند. سفارش جو دامی، با کیفیت سفارش خوراک دام به علت پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات امروزه به آسانی صورت می گیرد. عرضه جو دامی به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است.صادرات جو بوکان به خارج از مرزهای سرزمین مان با سودآوری عالی تیز در حال انجام است.

معتبرترین عرضه کنندگان و صادرکنندگان جو بندر امام محصولی ویژه را با سفارش مشتریان عزیز به تمام نقاط کشور عرضه می نمایند. این محصول بی نظیر با ثبت سفارش قبلی در مدت زمان کوتاهی با کیفیت برتر و قیمت بسیار مناسب تر به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت عمده خرید جو دامی درصد قابل توجهی از هزینه ها را کاهش خواهد داد و سود بالایی خواهد داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *