جو وارداتی یکی از مغذی ترین خوراکی ها برای دام است که تمامی املاح و ویتامین های مورد نیاز برای بدن دام ها را به آنها می رساند. تولید کننده جو وارداتی بندر انزلی معمولا این محصول را به صورت عمده تولید نموده و در اختیار گاوداری ها و یا سایر مراکز پخش قرار می دهد. تولیدکننده این محصول با در نظر گرفتن نیاز بدن دامها سعی در تولید محصولی با کیفیت و با میزان مواد آلی و معدنی بالا نموده است.

تولید کننده جو وارداتی بندر انزلی

نکات مهم جهت خرید جو وارداتی دامی

نکات مهم جهت خرید جو وارداتی دامی جو وارداتی دامی معمولاً دارای درجه های کیفی بسیار متفاوتی است و نمی توان گفت که تمام انواع جوهای وارداتی درجه یک و عالی هستند. به طور کلی جو وارداتی دامی را بر اساس اندازه و کیفیت در سه دسته درجه یک، درجه ۲ و درجه ۳ تقسیم می‌کنند. اگر به دنبال خرید جو دامی با کیفیت هستید، بهتر است به موارد زیر دقت نمایید:

  • یکدست بودن جو: یکی از عوامل موثر بر روی کیفیت جوها را می توان یکدست بودن دانه های آن بیان نمود. اگر دانه‌های جو دچار شکستگی و یا خرد شدگی بیش از اندازه باشند به هیچ عنوان جو از انواع با کیفیت نبوده و کیفیت مناسبی ندارد.
  • رنگ دانه ها: در هنگام خرید جو وارداتی دامی توجه به رنگ این محصول می‌تواند کمک کننده باشد. اگر رنگ جو کاملاً یکدست و یکسان باشد می توان گفت محصول از انواع با کیفیت است، اما اگر این محصول بیش از اندازه دچار تیرگی شده باشد و یا در قسمت های تیره و در قسمت دیگر روشن باشد، می‌توان گفت که محصول از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
  • عدم وجود مواد خارجی: اگر در داخل جو مواد خارجی مانند شن و ماسه و یا علفهای هرز وجود داشته باشد، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و بهتر است خریداری نشود. جو دامی با کیفیت باید تا حد ممکن تمیز شده باشد و شن و ماسه ها و علف های هرز از آن جدا شده باشد.کنسرو نخود فرنگی دارای فیبر بسیار فراوان می باشد فیبر به دستگاه گوارش کمک می کند و عمل هضم را در بدن آسان تر می کند.

قیمت فروش جو وارداتی ارزان

قیمت فروش جو وارداتی ارزان قیمت فروش جو وارداتی بسیار ارزانتر از انواع دیگر این محصول است و به همین دلیل تامین جو وارداتی برای کشور ایران باعث تنظیم بازار و تنظیم قیمت‌ها در بازار می‌شود. قیمت فروش جو وارداتی ارزان بنابر عوامل متعددی مانند شکل ظاهری، اندازه، کیفیت و غیره تغییر پیدا می‌کند و به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابت و معینی برای این محصول تعیین نمود.

از جمله مزایای خرید نخود سبز در بازار از این سایت ها دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان فروش آن ها در مورد محصول درخواستی شما می باشد.

قیمت فروش جو ارزان وارداتی در سایت اینترنتی مربوط به فروش این محصول موجود است و می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری قیمت این محصول را در سایت اینترنتی مشاهده نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز خود نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *