جو دوسر پرک آماده ، غذای سالم و مقوی است و دارای خواص فراوانی می باشد. این محصول برای همه گروه‌های خونی مفید می باشد و هیچگونه ضرر و زیانی ندارد.با استفاده از این ماده می توان شیرینی ،صبحانه، میان وعده و انواع غذاهای متفاوت را آماده نمود.

این ماده غذایی سرشار از فیبر، پروتئین، منیزیم ، روی ،فسفر، منگنز، آهن و سلنیوم است. گلوتن، ماده‌ای است که در گندم و فراورده‌های مشابه یافت می‌شود، اما جو دو سر فاقد این ماده مضر است.گلوتن برای دستگاه گوارش ضرر فراوان دارد.

همچنین خوراک و دام طیور پرشیان باحس سیری که به شخص می دهد موجب کم وزن شدن شخص می گردد.

تولید برترین جو دوسر پرک آماده

بازرگانی فروش جو دوسر پرک آماده

بازرگانی فروش جو دوسر پرک آمادهخوراک دام از انواع غلات به حساب می آید و از خانواده گندم است. جو دوسر پرک سرشار از انواع فیبر است و کاملاً با جو معمولی متفاوت است.این ماده سرشار از مواد غذایی است و برای بدن بسیار مفید و مغذی است و تقریباً به جرأت می توان گفت که مصرف آن، هیچ گونه زیان و عوارض جانبی ندارد.

مصرف جو دوسر پرک برای انواع بیماری ها مفید است. از جمله نقرس یبوست و انواع بیماریهای گوارشی ، همچنین بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که این محصول می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. به همین دلیل تولید جو دوسر بسیار بالاست و فروش جو دوسر عمده رواج بسیار زیادی یافته است.

این محصول را می توان به صورت بسته بندی و در بسته های متفاوت و یا به صورت فله ای و از تولید کنندگان مجاز و قابل اعتماد این محصول تهیه نمود. البته به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکثر افرادی که می‌خواهند این محصول را تهیه کنند ، محصول را به صورت بسته بندی تهیه می نمایند. جو دوسر پرک را در انواع وعده های غذایی می توان به کار برد و حتی در میان وعده ها و شیرینی جات نیز از آن استفاده می نمایند.

تولید جو دوسر شرایط اقلیمی خاصی را می پسندد ، که این شرایط اقلیمی در ایران موجود است اولین بار جو دوسر در اصفهان کاشته شد و جو دوسر به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد به نام طلای سبز مشهور است. رفته رفته و با پی بردن به ارزش غذایی بالای این محصول امروزه در کل کشور ایران این محصول تولید می شود.

به دلیل شباهت اسم جو با جو دو سر برخی افراد این دو را با هم اشتباه می گیرند ،در صورتی که جو خوراک دامی و جو دوسر خوراک انسان است .گرچه هر دو از مواد غذایی بالایی برخوردارند اما جو دوسر برای خوراک انسان استفاده می شود.جو دوسر آنقدر ارزش غذایی بالایی دارد که باید فرهنگ سازی شده و به عنوان ماده اصلی غذایی در ایران نیز مشابه سایر کشورهای پیشرفته جهان قرار گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *