خرید و فروش جو دامی عمده از طریق سایت های آنلاین و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور امکان پذیر است. جو خواص بسیار زیادی برای انسان و دام دارد و همچنین مصرف جو به عنوان ماده غذایی پایه و اولیه دام ها از گذشته تا کنون رواج دارد که به وسیله تغذیه از آن رشد و سلامتی دام ها به خوبی تضمین می شود. در ادامه از خواص مصرف جو توسط دام و بهترین محل های خرید جو درجه یک خواهیم گفت.

تولید انبوه جو دامی درجه یک عمده

جو برای افزایش کیفیت محصولات حاصل از دام

جو برای افزایش کیفیت محصولات حاصل از دام جو خواص قابل توجهی دارد که مصرف آن بسیار برای دام مفید است. این دانه، دارای مقدار زیادی پروتئین، ویتامین، فیبر و مواد معدنی است که با قرار دادن آن در میان خوراک دام به هضم بیشتر و راحت تر غذا کمک می کند.

به علت حجم زیادی از نشاسته(کربوهیدرات) موجود در این ماده غذایی، قابلیت هضم بالا دارد و به علت وجود لایه سخت و مقاوم روی جو، در ابتدا بهتر است که کمی آسیاب شود و پس از آن در جیره دام قرار گرفته شود. اگر پوسته ولایه سخت روی جو جدا نشود، خاصیت قابل هضم بودن بی تاثیر می ماند و جو به صورت کامل و بدون هضم شدن دفع می شود.

با قرار دادن جو در جیره بندی دام ها، محصولات حاصل شده از دام نیز تحت تاثیر خواص بیشتری قرار می گیرد؛ زیرا جو منبع غنی و کاملی از پروتئین ها است و برای دام باعث رشد وزنی سریعتر و همچنین افزایش کیفیت محصولاتشان می شود. به دام ها انرژی مضاعف می دهد و علاوه بر آن با وجود نیتروژن باعث جذب بهتر انواع میکروب های مغذی و مورد نیاز جهت حفظ سلامتی دام می شود.

با خیساندن جو پیش از مصرف دام، به علت نرم شدن و حجیم شدن جو هضم آن راحت تر و همچنین جو خوش طعم تر می شود.

ترکیبات مفید موجود در جو دامی ایرانی چیست؟

ترکیبات مفید موجود در جو دامی ایرانی چیست؟ جو دارای انواع مختلفی است که یکی از آن ها جو دامی ایرانی است. قیمت جو بر اساس کیفیت جو دامی و مقدار پروتئین موجو در آن دسته بندی می شود که نمونه جو ایرانی دارای پروتئین زیادی می باشد.

انواع دیگر جو با میزان پروتئین متفاوت در کشور هایی همچون اوکراین، روسیه، آلمان و برزیل تولید و توزیع می شود. مصرف جو دامی ایرانی با وجود پروتئین فراوان باعث تقویت و افزایش شیر دام می شود و با شیردهی بیشتر دام علاوه بر شیر کافی برای مصرف انسان، نوزاد و دام های تازه متولد شده نیز شیر کافی دارند.

جو برای رشد نسبت به گندم با آب و هوای سرد و خشک سازگار تر است و همین مسئله باعث شده که سالانه حجم زیادی از جو در کشور به دست کشاورزان کشت شود و با توجه به شرایط آب و هوایی ایران جو های تولیده شده داخلی با کیفیت مرغوب و عالی تولید می شوند.

مرجع پخش جو دامی عمده در خراسان شمالی

مرجع پخش جو دامی عمده در خراسان شمالی پخش جو دامی به صورت عمده در سراسر کشور انجام می شود. با توجه به مصارف عمده و فراوان از این دانه، مراکز و منابع زیادی جهت خرید محصول وجود دارد. از بهترین مراجع فروش عمده جو دامی در خراسان شمالی است که به صورت انبوه جو های داخلی تولید می کنند و با کیفیت مرغوب و درجه یک به هم وطنان عزیزمان عرضه می شود.

جهت تهیه جو دامی از طریق وبسایت، این امکان فراهم شده تا به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را از فروشنده و مراجع پخش جو دامی در خراسان شمالی انجام دهید و هنگام انتخاب و خرید جو با هماهنگی و کمک مشاوران فروش سایت محصولی مطابق با نیاز دام ها خود و بر اساس سن، وزن، تعداد و… سفارش دهید تا خریدی مطمئن را در کنار تیم فروش و وب سایت ما تجربه کنید. شما می توانید از طریق شماره های تماس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید و شفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت کنید و درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *