در این مقاله قصد داریم تا در خصوص جو دامی خارجی و نمونه‌های درجه یک این محصول برای شما سخن بگوییم. به طوری که در ادامه در خصوص ویژگی‌های یک جو دامی درجه یک می گوییم و در انتها اگر تمایل به خرید این محصول داشته باشید اطلاعاتی را در خصوص قیمت روز جو دامی خارجی و تولید ارزانترین جو دامی خارجی در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا شما را از هرگونه اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید، بی نیاز کنیم.

تولید ارزان ترین جو دامی خارجی

ویژگی جو دامی درجه یک

ویژگی جو دامی درجه یک همانطور که احتمالاً اطلاع دارید یکی از دلایل استفاده از این جو دامی درجه یک تامین انرژی و دیگری تامین پروتئین می باشد. چراکه این محصول حدودا ۱۰-۱۵ درصد پروتئین به همراه خودش دارد. در یک تقسیم بندی کلی میتوانیم بگوییم که ارزش این ماده به وزن حجمی و میزان پروتئین آن می باشد.

در ادامه لازم است بگوییم که تفاوت جو با ذرت برای خوراک دام این محصول در مقایسه با ذرت پروتئین، متیونین، لیزین، سیستئین و ترپتوفان بیشتری دارد و از لحاظ اسید آمینه، لیزین، اکثر ویتامین ها، مواد معدنی و کلسیم فقیر تر می باشد. یک تفاوت عمده ای که بین این دو محصول میباشد این است که جو با سرعت بیشتری عمل تخمیر نشاسته را انجام میدهد، که در نتیجه این کار ترکیب انرژی و نیتروژن همزمان اتفاق افتاده و سبب بهبود جذب مواد مغذی میشود.

در اخر باید گفت استفاده از جو برای خوراک دام و طیور با توجه به تمامی مزایایی که درمورد جو برای دام گفته شد باید توجه داشته باشیم که خوش خوراکی این محصول نسبت به سایر غلات کمتر است. استفاده بی رویه از این محصول برای دام باعث نفخ و همچنین باعث نرمی چربی گوشت میگردد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد قیمت روز جو دامی و تولید جو دامی صحبت کنیم.

قیمت روز جو دامی خارجی

قیمت روز جو دامی خارجی برای دسترسی به قیمت روز جو دامی خارجی میتوانید به وب سایت ها و فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و این دسته از محصولات را به فروش می رساند مراجعه کنید و پس از اینکه لیست قیمت های آنها را دریافت کردید نسبت به خرید خود اقدام کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت در این دسته از محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی‌توان نرخ ثابتی برای جو دامی برای شما تعریف کرد. چرا که بسته به این عوامل ممکن است قیمت جو نیز تغییر کند. بنابراین شما می‌توانید به وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرده و قیمت های لحظه ای محصولات آنها را مشاهده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *