تولید کنندگان جو دامی باکیفیت، همان کشاورزان پر زحمت هستند که بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را با استفاده از بهترین بذر ها، مجهز ترین دستگاه ها و طبق دانش و مهارت افراد کاردان و ماهر تولید و روانه بازار می کنند و نقش موثری در جلوگیری از کمبود این محصول در داخل بازار داشته اند این تولید کنندگان جهت دسترسی راحت دامداران و حذف حضور واسطه ها سایت های اینترنتی معتبر را طراحی نموده اند تا از این طریق متقاضیان امکان ثبت سفارشات خود را داشته باشند.

تولیدکنندگان جو دامی باکیفیت درجه یک

مراحل کاشت جو دامی باکیفیت در پاییز

مراحل کاشت جو دامی باکیفیت در پاییز جو دامی از بهترین و مقوی ترین نوع خوراک و جیره دامی به شمار می رود که نقش موثری در وزن گیری، جفت گیری و تقویت بدن دام دارد این محصول پر کاربرد را معمولا در فصل پاییز و طی مراحل مختلفی به صورت دیم یا زراعی کشت می کنند که ما در این مطلب مراحل کاشت آن را شرح می دهیم.

انتخاب زمین؛ ابتدا باید زمینی حاصلخیز که دارای خاک نرم و قابل تهویه است را انتخاب نمود در واقع خاک مطلوب برای کاشت جو معمولا ph آن ۷ یا ۸ می باشد.

انتخاب بذر سالم؛ برای این که محصولی پربار را برداشت کنیم نیاز به بذر سالم و عاری از کرم زدگی است پس در این مرحله نهایت دقت را کنید تا بذر دارای سطحی صاف، بدون لکه و فاقد بذر علف هرز باشد.

کاشت جو؛ زمان صحیح کاشت جو اوایل پاییز است تا بتوان در بهار آن را دوباره شخم زد حال بذر را متناسب با رطوبت موجود در خاک در عمق مختلفی می کارند به صورتی که اگر رطوبت زیاد باشد، بذر در عمق کمتری باید کاشته باشد.

افزودن کود شیمیایی؛ در این مرحله باید خاک را تقویت نمود تا بذر ها رشد مناسبی داشته باشند پس برای تغذیه خاک به ۱۲۰ کیلو گرم کود فسفاته، ۱۲۰ کود پتاسیم و ۱۵۰ کیلو گرم کود ازته نیاز است ولی این کود ها را نباید به یکباره به خاک افزود بدین گونه که حدود ۱/۳ را قبل از کشت، ۱/۳ را بعد آبیاری دوم و باقی مانده را هنگام خوشته شدن جو اضافه نمود.

آبیاری؛ از آن جایی که کشت جو پاییزه بوده بنابراین باید زمین را حدود ۷ بار آبیاری کرد البته این بستگی به نوع منطقه زندگی دارد اگر در محل زندگی شما میزان بارندگی زیاد بوده می توان مقدار آبیاری را کاهش داد.

برداشت جو؛ در این مرحله باید جو کاشته شده را برداشت نمود توجه کنید قبل از آن که خوشه های جو زیاد خشک شوند باید درو گردد معمولا مناسب ترین زمان برای برداشت جو را صبح زود و آخر شب می دانند زیرا خاک هنوز مرطوب است.

مشخصات انواع جو دامی باکیفیت سفید

مشخصات انواع جو دامی باکیفیت سفید جو دامی همان طور که ذکر شد نقش مهمی در افزایش وزن دام و محصولات دامی نظیر؛ شیر، گوشت، کره و… دارد پس در هنگام انتخاب آن باید بهترین و مرغوب ترین نوع را خریداری کرد تا اثرات مطلوب آن را روی پرواز بندی دام های خود ببینید حال به مشخصات جو دامی درجه یک توجه کنید.

جو دامی مرغوب و باکیفیت دارای رنگ سفید و اندازه های یکنواخت و یکدست است هیچ گونه ناخالصی و آلودگی درون آن ها دیده نمی شود در واقع کاملا سالم و ارگانیک است و در روند آن از مواد سمی و مضر استفاده نشده از این رو ارگانیک می باشد مشخصه دیگر جو دامی درجه یک، بوی مطبوع و فاقد ترشیدگی است هم چنین مزه کهنگی و ماندگی نمی دهد.

اگر یک دانه جو را از وسط دو نیم کنید داخل آن کاملا سفید و سالم است و دانه در حین دونیم شدن خرد و پودر نمی شود بلکه هم چنان ظاهر خود را حفظ می کند اگر دانه های جو رنگ تیره ای داشتند به کیفیت آن ها شک کنید چرا که ممکن است در مکانی نامناسب انبار شده و به خوبی هوا در جریان نبوده است.

و از موارد دیگر می توان قیمت آن را ذکر کرد اگر جو درجه یک و مرغوب باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است برخی سودجویان جو مرغوب را با جو های پوک و بی کیفیت ترکیب کرده و آن را با قیمتی کمتر به فروش می رسانند.

عرضه انواع جو دامی باکیفیت با نازلترین قیمت

عرضه انواع جو دامی باکیفیت با نازلترین قیمت بسیاری از نمایندگی های فروش در زمینه عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع جو دامی باکیفیت و درجه یک فعالیت گسترده ای دارند در واقع عرضه مستقیم بدون در نظر گرفتن هزینه های واسطه ای انجام می شود از این رو دارای ارزان ترین قیمت می باشد و خریداران می توانند از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول، از تخفیفات ویژه آن نیز بهره مند گردند.

عرضه جو باکیفیت هم اکنون از طریق سایت تخصصی این مرکز به طور عمده و خرده در حال انجام است مشتریانی که به دنبال خرید این محصول به صورت کیلویی هستند می توانند با مراجعه سایت معتبر مرکز فروش جو دامی سفید، آن را در حجم های درخواستی و با نازلترین قیمت سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *