نخود سفید هشترود از دسته حبوباتی است که با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود، جایگاه ویژه ای در بین سایر حبوبات دارد. از جمله خواصی که می توان نام برد،اثراتی است که روی پوست و برای رفع چین و چروک و لک های پوستی، می گذارد این گیاه تاثیر بسیاری روی روشن شدن پوست می گذارد. علاوه بر این باعث تقویت مو، درمان ریزش مو و هم چنین شوره سر می شود. نخود سفید، در درمان کبد و بیماری های قلبی و تقویت سیستم ایمنی بی تاثیر نیست. تاثیرات بسیاری روی کاهش کلسترول و همچنین درمان فقر آهن می گذارد. از آن جایی که نخود مانند سایر حبوبات فیبر بالایی دارد،به همین خاطر تاثیر بسیار بالایی در تمیز و پاک کردن سیستم گوارش دارد. وجود همین فیبر باعث کاهش کلسترول خون در افراد می شود. در گذشته از نخود در انواع غذاها استفاده می شد، ولی امروزه این گیاه مفید در حال حذف شدن از سفره های غذایی است و به دنبال حذف آن تمام اثرات و خواص مفیدی که بیان کردیم هم حذف خواهند شد.

توزیع کنندگان نخود سفید هشترود

مقایسه خواص انواع نخود سفید و زرد

مقایسه خواص انواع نخود سفید و زرد انواع مختلف نخود سفید و لپه فله امروز، ازجمله نخود زرد صادراتی و نخود سفید اعلا در بازار موجود است.نخود سفید از جمله حبوبات خوش پخت و زود پز است که هنگام کشت هم با قدی بلند کشت می شود.نخود سفید از دسته حبوباتی است که در برنامه غذایی روزانه ما بسیار زیاد استفاده می شود.نخود زرد بیشتر در امریکای شمالی و خاورمیانه یافت می شود.

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم،نخود از خواص بسیار زیادی برخوردار است.در مورد طریقه مصرف بهتر است یک شب کامل در آب خیس کنید و در یخچال نگه دارید.این امر باعث می شود تا پخت سریع تر و آسان تری داشته باشند.

علاوه بر آن هنگام پخت آنزیم های بیشتری آزاد می کنند و در نتیجه هضم راحت تری را به دنبال دارند.با توجه به خواص گفته شده،سعی کنید در رژیم غذایی خود برای دست یافتن به بیشترین سلامتی از دسته حبوبات مرغوب استفاده کنید.خصوصا در آداب غذایی خود می توانید چندین حبوبات را مصرف کنید،از جمله لوبیا و عدس.

فروش ویژه نخود سفید هشترود

فروش ویژه نخود سفید هشترود با توجه به اینکه قیمت نخود سفید و عدس سبز کانادایی در یک بازه بلند دسته بندی می شود،قیمت آن بستگی به کیفیت متوسط،خوب یا عالی این نخود دارد.جنس نخود،سایز نخود و تمیزی این محصول و حتی خلوص آن در این قیمت گذاری موثر است.

علاوه بر این باید به سالم بودن و پوست نخود هم دقت کافی داشته باشید.فروش ویژه نخود سفید هشترود هرساله تعداد زیادی خریدار را به خود جذب می کند.لازم به ذکر است که هرگونه خرید خود را از مراکز فروش معتبر انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *