در سراسر دنیا از انواع جو دامی مرغوب در فرآیند پرورش دام‌های خود از جمله گوسفندان بزمیش و همچنین گاو استفاده می نمایند که تاثیر بسیار عالی و شگرفی بر افزایش وزن گیری دام ها در کمترین زمان ممکن دارد بنابراین امروزه توزیع‌کنندگان جو دامی کیسه ای مرغوب صادراتی این محصولات را به مشتریان خارج از کشور نیز ارسال می کند ایران یکی از بزرگترین مراکز توزیع جو دامی صادراتی با کیفیت عالی می باشد که تاثیر بسیار عالی بر افزایش ارزآوری به داخل کشور و همچنین رونق کسب و کار شده است‌

توزیع کنندگان جو دامی کیسه ای مرغوب صادراتی

ویژگی انواع جو دامی خوش خوراک

ویژگی انواع جو دامی خوش خوراک در گذشته فقط از انواع جو دامی برای پرورش گوسفندان و حیواناتی همچون گاو استفاده می‌شد که پس از پروار شدن از شیر و لبنیات همچنین گوشت با کیفیت تولید شده استفاده نماید اما امروزه در پرورش دام های مختلفی از جمله اسب ها نیز از انواع جو دامی استفاده می کنند که تاثیر بسیار عالی بر افزایش استقامت و سرعت اسب ها می شود.

در فرآیند تولید و پخش جو دامی کیسه‌ای بهترین مواد اولیه استفاده می کنند که تاثیر بسیار عالی و افزایش عضله سازی دام های مختلف دارد زمانی که دام میزان گوشت بسیار بیشتری داشته باشد برابر این ارزش خرید آن نیز بیشتر خواهد بود از این رو تولید کنندگان نیز در فرآیند تولید این محصول از بهترین مکمل های غذایی همچون پروتئین آهن و ویتامین های مختلف استفاده می کنند.

جو های دامی انواع بسیار مختلفی دارد و شما قبل از خرید حتما باید نوع دام خود را در نظر بگیرید و متناسب با حرفه و پرورش حیوانات اهلی جرم مخصوص دامی را خریداری کنید.

میزان مصرف جو دامی برای جیره پایانی

میزان مصرف جو دامی برای جیره پایانی بطور کلی میزان مصرف جو دامی برای جیره پایانی بسته به نوع حیوانات می باشد اما عموماً دامپروران میزان استفاده از آنها را برای جیره پایانی ۳۰ درصد توصیه نموده اند یعنی شما در هنگام تغذیه دام های خود از جمله گوسفندان و گاوها در کنار هم قرار دادن علوفه و مواد غذایی دیگر باید از ۳۰ درصد جو دامی نیز استفاده کنید که باعث افزایش سرعت رشد دام ها و همچنین تولید گوشت با کیفیت می شود و از این طریق می توانید در بازار داخلی نیز مشتریان بسیار زیادی را جذب نماید.

همچنین استفاده از جو دامی در جیره پایانی باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شود زیرا این جو دامی منبع بسیار خوبی از ویتامین های مختلف از جمله ویتامین a ویتامین e ویتامین k می باشد که تاثیر بسیار عالی و تقویت سیستم دفاعی بدنی دام ها نیز دارد.

استفاده از جو دامی به صورت بلغور سبب می شود که جذب این ماده غذایی در بدن حیوانات با سرعت بسیار بیشتری صورت بگیرد و از دفع شدن ارزش غذایی آن ها نیز جلوگیری می شود بهتر است قبل از مصرف جو دامی آن را به مدت چندین ساعت آن را درون آب قرار دهید تا حیوانات نشخوار کننده بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

پخش مستقیم جو دامی کیسه ای در بازار

پخش مستقیم جو دامی کیسه ای در بازار استفاده از انواع جو دامی در پرورش حیوانات اهمیت بسیار زیادی دارد و تمامی روستاییان و همچنین مراکز دامپروری از انواع جو دامی کیسه آماده در بازار استفاده می‌کند.

در این مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید و پخش مستقیم جو دامی کیسه‌ای در بازار اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم تا تمامی دامپروران در سراسر کشور بتوانند به راحتی در کمترین زمان ممکن غذای مورد نیاز حیوانات خود را تامین نمایند‌.

هر چه میزان درصد خلوص انواع جو دامی بیشتر باشد قطعاً ارزش غذایی آن بالاتر خواهد بود و سبب می شود که دام ها در مدت زمان کوتاه تری پروار تر بشوند اما برخی از سودجویان نیز اقدام به تولید انواع جو دامی با کیفیت بسیار پایین نموده اند بنابراین برای خرید این محصولات به مراکز پخش جو کیسه ای دارای تاییدیه بهداشت و استاندارد مراجعه کنید تا با اطمینان کافی بهترین نوع آن را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *