جو از غلات مهم و پر ارزش در صنعت دامداری می باشد. جو داخلی قم یکی از نمونه های بارز جو می باشد که به وسیله کشاورزان کاشت و برداشت می شود. توزیع کنندگان این جو پس از خریداری محصولات از کشاورزان آن ها را پاکسازی کرده و بوجاری می کنند سپس در بسته بندی های داخلی مختلف برای مصرف دام ها در سطح کشور توزیع می کنند. و می توان سفارش خود را در سایت های اینترنتی ثبت کرد.

توزیع کنندگان جو داخلی بسته بندی در قم

میزان اهمیت جو داخلی در صنعت دامپروری

میزان اهمیت جو داخلی در صنعت دامپروری جو و برنج فجر از مهمترین غلاتی است که به عنوان غذای دام ها استفاده می شود این گیاه یک ساله بوده و پس از برداشت محصول آن را برای دامداری ها ارسال می کنند. جو دامی قم نمونه بارز جو ها می باشد و چون در این استان آب و هوا خشک است میزان رشد این‌گیاه بهتر بوده و هر ساله کشاورزان آن را تولید می کنند و در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

بیشترین محصولی که برای تغذیه دام ها توسط دامداران خریداری می شود جو است زیرا خواص زیادی دارد و از قیمت پایینی هم برخوردار است. ارزش گیاهی جو بسیار بالاست و سبب وزن گیری دام ها می شود. اهمیت جو داخلی در صنعت دامپروری بسیار زیاد است زیرا جو ها وارداتی هزینه بیشتری دارند و کیفیت آن ها نیز در حد همین جو های داخلی می باشد پس دامداران ترجیح می دهند از جو های داخلی استفاده کنند چون قیمت به صرفه تری دارد.

تراکم زمین های کشاورزی در استان قم زیاد می باشد وآب و هوای خشک آن تمام جو ها را یکدست زرد و خشک می کند و دانه های سبز و نرسیده در آن وجود ندارد. و همچنین کاه وکلش این جو ها را نیز برای مصرف دام ها در سطح کشور توزیع می کنند

جو داخلی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

جو داخلی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ جو داخلی مرغوب دارای دانه های بزرگ و درشت است و مغز آن پر می باشد و همچنین تمیز و یکدست است و در آن آشغال وجود ندارد و به صورت فله و کیسه ای نیز وجود دارد و می تواند نیاز دام پروران را بر طرف می کند.

جو مرغوب سالم می باشد و دارای کرم خوردگی نیست جو ها را باید در همان سال مصرف کرد زیرا اگر بماند، برای سال بعد دچار کرم خوردگی می شود پس باید به مقدار نیاز تهیه گردد. جو را در کیسه های مختلف بسته بندی می کنند و حمل ان برای دامداری ها راحت می باشد. همچنین جو نیتز به شرایط آب و هوایی مخصوصی ندارد و به خوبی رشد می کند و امروزه بخاطر رشد دانش کشاورزی کاشت و برداشت این محصول به کمک دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

از جو های درشت و درجه یک نیز برای تهیه آرد جو استفاده می کنند و از آن نان های خوشمزه ای پخت می کنند که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

فروش ویژه جو داخلی قم با قیمت تولید

فروش ویژه جو داخلی قم با قیمت تولید فروش ویژه جو قم و برنج هندی که دارای کیفیت بالای است به کمک کارخانه های تمیز کننده آن صورت می گیرد. صاحبان این کارخانه ها برای فروش محصولات خود آن ها را پس از آن که در وزن های مختلف بسته بندی کردند در معرض فروش می گذارند.

توزیع جو ها از درب کار خانه ها با قیمت تولیدی انجام می گیرد و می توان برای خرید آن ها از طریق فضای مجازی اقدام کرد که در این صورت نیازی به حضور در محل خرید نمی باشد و نیازی به صرف زمان نیست. می توانند آن را درب دامداری ها تحویل بگیرند.

سایت های اینترنتی مانند پل های ارتباطی بین مصرف کننده تولید کننده عمل می کنند و ارتباط مستقیم مصرف کننده و تولید کننده را فراهم می کنند و می توان از طریق آن ها خرید مستقیمی انجام داد که سبب صرفه جویی در زمان می گردد و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *