برای خرید جو دامی ایرانی بسته بندی شده می توانید آن را طریق بازارها و از فروشگاه های فروش محصولات دامی خریداری کنید این محصول از ضایعات کارخانه ای که کنسانتره ی دامی را تولید می کنند به بازار فروش عرضه می شود. کنسانتره جو به صورت فله را تا یک هفته می توان نگهداری کرد بعد کپک می زند ولی برای نگهداری برای مدت یک و یا دو ماه بهتر است بسته بندی شوند تا هوا داخل آن نشود.

توزیع کننده جو دامی ایرانی بسته بندی شده

تفاوت جو دامی با ذرت برای خوراک دام

تفاوت جو دامی با ذرت برای خوراک دام مزایای مصرف انواع جو دامی برای دام و دامپروران نسبت به ذرت چه می باشد؟ برای دانستن جواب این سوالات و دریافت اطلاعات در مورد این موضوع ادامه مطلب را بخوانید.

جو دامی کیلویی یکی از محصولات با کیفیت و خوش قیمت می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است و افراد بسیار زیادی از اقصی نقاط کشور و همچنین از دامپروری های مختلف جهت پرورش انواع حیوانات به خرید این محصول می پردازند و از مزایای این محصول و شرایط فروش آن بهره می برند. جو دامی یکی از محصولاتی است که باعث رشد بسیار بهتر و سالم تر دام می‌شود و همچنین استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن انواع خاص دارویی و درمانی و مزیت های گوناگون و همچنین بالا بودن امین‌های موجود آن و مقوی بودن آن باعث رشد سالم و همچنین سریعتر هرچه بیشتر دام و حیوانات می شود در حالی که ذرت های تراریخته میتواند سبب بیماری دام و در نتیجه انسان ها گردند .

به گفته پژوهشگران و پزشکان حیوانات و دامپزشکان مصرف جو دامی برای حیوانات بسیار مناسب می باشد و آن نیز به دامپروران مختلف توصیه و پیشنهاد می شود شما می توانید با استفاده از این جو برای انواع حیوانات همچون گوسفند و بره و بز و حتی انواع دیگر حیوانات باعث رشد سریعتر آنها و همچنین تقویت بدن آنها شوید زیرا این جو ویتامین‌ها و فیبرها و همچنین کالری بسیار مقوی و زیادی دارد که این ویژگی باعث تقویت بدن حیوانات همچون گاو و گوسفند می شود.

حداکثر میزان استفاده جو دامی برای گاو شیری

حداکثر میزان استفاده جو دامی برای گاو شیری استفاده از جو دامی برای گاو شیری با توجه به خواص بالای این محصول با محدودیت استفاده حد اکثری کمتری نسبت به دیگر خوراک دام میباشد از جمله خواص این خوراک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینسری از محصولات می توانند دام شما را به خوبی سیر کنند. البته باید به تعداد حیوانات توجه کافی داشته باشید و بر اساس همان هم تقسیم بندی روزانه را مشخص کنید تا تمامی آنها سیراب غذا بخورند و محصولات بهتری را عرضه کنند.
  • دارای اندازه های متفاوتی می باشد. همین اندازه ها مشخص کننده این هستند که آیا برای دام مناسب هستند یا نه؛ چرا که اگر محصولی مشکل داشته باشد، لازم است که بررسی های مجدد انجام شود.
  • سرشار از ویتامین های مفید برای مرغ ها و شتر مرغ ها و … می باشند. پس با یک تیر دو نشان را مورد هدف خود قرار داده اید و می توانید شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.
  • جو دامی می تواند در تمامی فصول قابل مشاهده باشد، به شرط آنکه فرد به خوبی از آنها مراقبت کرده باشد و شرایط نگهداری را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده باشد. مسلما در چنین حالتی می توانیم شاهد بهترین محصول ممکن باشیم.
  • دارای قیمت مناسبی هستند؛ چرا که در ایران به فراوانی یافت می شوندو توزیع جو ایرانی به نسبت زیاد میباشد.

بازار پخش جو دامی ایرانی 25 کیلویی کیسه ای

بازار پخش جو دامی ایرانی 25 کیلویی کیسه ای جو دامی ایرانی 25 کیلویی کیسه ای به دلیل داشتن مرغوبیت بالا می تواند برای هر دامداری به عنوان بهترین گزینه مشخص شود که خود نکته بسیار مهمی می باشد. معمولا محصولاتی که به صورت کلی در اختیار شما قرار می گیرند، به مقدار خیلی زیادی در کشور تولید شده اند.

اما باز هم ممکن است که در میان آن ها تعدادی هم نامرغوب باشند و شرایط رشد خوبی را طی نکرده باشند. اگر شرایط خرید عمده را دارید، مطمئن باشید که با این اقدام می توانید درصد سود خیلی زیادی را از آن خود کنید. پس هر فردی باید به خوبی آن را در نظر بگیرد. محصولات فله ای همچون جو دامی کیسه ای برای برخی از افراد گزینه مناسبی می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *