جو دامی بندرانزلی، از بهترین نوع جوی شناخته شده در ایران محسوب می شود. این نوع جو برای دام ها در شهرهای مختلف کشور مورد استفاده قرار می گیرد. جو یکی از اصلی ترین خوراک دام ها به شمار می‌آید. دام‌پروران زیادی برای این که اصلی ترین نوع خوراک دام های خود را تامین کنند. از جو دامی بندر انزلی استفاده می کنند. این نوع جو بسیار با کیفیت است و از مرغوبیت خاصی برخوردار است.

توزیع مستقیم جو دامی بندرانزلی باکیفیت

میزان ماده خشک موجود در جو دامی

میزان ماده خشک موجود در جو دامی جو دامی ارزان، دارای خشکی بسیار زیادی است. به این صورت که از صد در صد این نوع جو ۷۰ درصد آن را خشکی شامل می شود. از آنجایی که کم آبی در کشورمان پیشرفت چشمگیری داشته است. وجود ماده خشک در جو دامی به نسبت بیشتر خواهد بود. شرایط و سوابق گذشته نشان دهنده این هستند که اندازه ماده خشک منتقل شده از اندام‌های مختلف گیاه شامل ساقه، برگ و ….. قرار گرفته است. و کودهای شیمیایی نظیر نیتروژن و وجود کم آبی شدید، باعث ایجاد این نوع ماده خشک در جوی دامی خواهد بود.

کنسرو نخود فرنگی دارای فیبر بسیار فراوان می باشد فیبر به دستگاه گوارش کمک می کند و عمل هضم را در بدن آسان تر می کند.

می‌توانیم بگوییم که وجود نیتروژن و ماده، باعث تغییراتی در سیستم عملکردی دانه و انتقال مجدد ماده خشک خواهد شد. شواهد پژوهش‌های به دست آمده نشان و حاکی از آن است که وجود ماده خشک در محصول گندم بیشتر از محصول جو است. به طور کلی عملکرد ماده خشک در دانه گندم بیشتر از عملکرد آن در دانه جو است.

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی بندرانزلی

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی بندرانزلی عرضه جو بندرانزلی، به طور کلی از شهرهای مختلف کشور صورت می‌گیرد. از آنجایی که جو دامی بندر انزلی از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است. مسلماً دامپروران برای تهیه ماده خوراکی دام های خود و برای تامین سلامت بدنی آنها از جو دامی بندر انزلی استفاده می‌کنند. به طور کلی پخش جو بندر انزلی هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم صورت می گیرد.

عوامل بسیار زیادی بر کیفیت و مرغوبیت جو دامی بندر انزلی بسیار تاثیرگذار هستند. برای نمونه می توان به وجود آب و هوای مناسب برای این نوع غلات اشاره کرد وجود آب و هوای مدیترانه‌ای برای رشد و تکثیر به سزای این نوع غلات کمک شایانی خواهد کرد. این نوع جو خواص بسیار زیادی دارد. برای نمونه، تاثیر بسیار زیادی برای شفافیت پوست و از بین بردن لکه های موجود بر روی آن و همچنین از بین بردن جوش های سرسیاه و جوش های التهابی کمک بسیار زیادی خواهد کرد همچنین جو برای رشد مو بسیار مفید خواهد بود.

از دیگر خواص این نوع ماده می‌توان به سلامت قلب اشاره کرد. همچنین کمک شایانی در جلوگیری از بیماری های مختلف نظیر دیابت نوع یک و دو می‌کند. و افرادی که به دنبال تناسب اندام بسیار خوبی هستند می‌توانند از این محصول جهت داشتن یک اندام مناسب استفاده کند.

به دلیل اینکه نخود سبز در بازار فقط در فصل بهار در بازار وجود دارد، در بقیه فصول سال یا به صورت کنسرو و یا به شکل فریز شده مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین نانی که از این نوع جو پخته می شود. فواید بسیار زیادی برای افرادی که از فشار خون بالا و قند خون رنج می برند توصیه می شود. بنابراین مصرف نان جو برای افرادی که از بیماری فشار خون بالا و قند خون رنج می برند بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر خواص این نوع جو می‌توان به خون سازی اشاره کرد. پس جو سرشار از آهن است و برای افرادی که از کمبود آهن و فقر آهن رنج می برند توصیه خواهد شد. همچنین کمک کننده بسیار خوبی برای کاهش وزن است. بنابراین برای افرادی که دارای برنامه رژیم غذایی خاصی هستند این نوع ماده توصیه می شود.

فروشگاه عرضه جو دامی بندرانزلی ارزان

فروشگاه عرضه جو دامی بندرانزلی ارزان جو دامی باکیفیت، دارای مرغوبیت بسیار خاصی است. به طوری که اکثر دامپروران از این نوع جو برای مصرف خوراکی دام های خود استفاده می‌کنند. پخش جو از کشورهای مختلف و همچنین شهرهای مختلف صورت می گیرد. شهرهای مختلفی که در ایران وجود دارند خصوصاً بندرانزلی از عرضه خاصی جو برخوردار است. و خرید این نوع جو برای افراد متقاضی بسیار توصیه خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *